- 1089 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
_$¥-ÖZLEME DÜŞÜNCELER SERİSİ 1(Özlem Demirkaya...)-¥$_
Duygu seli gibi çağlanan sevgim var ablama..Dedim süprizim var ve seri çıkardım..
Hayatın zorluklarıyla mücadele ediyoruz..Yılmadan bıkmadan sözümüz doğmadan takılmış sanki..Irgandı sabahlarda doğup güzelimsi akşamlarda batıyoruz..
Ablamı karşıma çıkardı güzel rabbim..Nasıl sevdim anlatamam..Hayatımda belkide en çok sevdiğim ablam diyebilirim..(Leb-i Şima ve kuzum benim ablada var tabii)
Ama sana özel yazıyorum..Sevgim sonsuz..Ufuksuz sana..
Son olmaz ablam..ÇOK SEVİYORUM SENİ..Antacağım işte seni ..
YORUMLAR
((Eftelya))
ŞİİRİN SİHİRİ
küsss
sevmek ne güzel oysa..severken ne güzeliz..
((Eftelya))
((Eftelya))
kız seni yerim Ben :) uykulu uykulu girdim cart diye Gözlerim açıldı :) deli kız deli tıpkı Ben :) Allah Ömür versin ablam Tabi mutluluklar birlikte. Özleme de çok sevgiler. Yakışmış emi :)
((Eftelya))
Valla ablam yazabildiysek ne mutlu..sanada yazarız bide tam olur..he oldu şimdi..öptüm ablişimi;DDD
((Eftelya))
Kız kardeş valla kıskadım bu ablalarını haaa...
senin ne güzel yüreğin var kız kardeş.. öptüm işte alnından...
((Eftelya))
teşekkürler abim..deli şair sinemde yazdıysa güzelce nazar boncuğu takılmalı;DDD
Yıldızcık abimi çok seviyorum ben..herkesi seviyorum bu daha güzel..öptüm abimi..
DAMLA DAMLA DÖKÜLEN GÖZYAŞLARIMDA MUTLULUK GÖZYAŞLARIM ÇAĞLIYOR SIMSICACIK BİR SEVGİNİN AKIŞINA KENDİMİ TESLİM EDİYORUM GÖZLERİMDEN TAŞAN AKARSULAR BİR NEHİR DUYGULARIM *
SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
Özlem Demirkaya tarafından 10/29/2012 10:14:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
((Eftelya))
ablam benim...canım canım canım ablam benim...öpüyorum..sen çok güzellerine layıksın..yazabildiysek ne mutlu bize..