- 533 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAN HAVARİLERİ
Mefkureler vardır, dimdik dağları düz ovaya çevirir; mefkureler(!) vardır verimli ovaları çöle döndürür.
Tarihi tekerrürden ibaret zannedenler, onu sahte amaçlarının bir aracı olarak kullanmaya başladılar.
Artık, kahramanlar yetişmiyor! Günü kurtarmayı ve egolarını tatmin edip menfaat elde etmeyi en büyük kahramanlık olarak görmeye başladı insanlar...En büyük silahları da akıl!Akıl bir de art niyetli kötü bilgilerle donandı mı sorma gitsin..Ekonomi çarkıyla, merhameti ve insanlığı pazara çıkaranlar, her türlü kötülüğü “ZAN” bataklığında planlıyorlar.Vicdanlar unutulduğu için bu insanlar için hayat felsefesi belli:”Büyük balık, küçük balığı yutar!”
Kendi misyonlarının kutsallığıyla kahramanlığa(!) soyunan bu “ZAN HAVARİLERİ” ekonomik rant uğruna; mazlumları, yoksulların ve tüyü bitmedik yetimlerin haklarıyla elde ettikleri kirli parayı adeta putlaştırıp ona tapıyorlar!..Geçici zafer çığlıklarıyla sarhoş olup bu yalan dünyanın padişahı olduğunu sanıyorlar...Sultan Süleyman’a bile kalmayan bu den’i dünyanın tapusunun kendilerine ait olduğunu zannediyorlar.
Zanlarına iman eden bu sefiller; din, vatan, bayrak ve millet gibi kutsal değerleri de kendi kirli amaçlarının bir aracı haline getiriyorlar. Hain planlarla pazarladıkları bu kutsal değerleri sahipsiz zannedenler hep aldanmıştır. Herkesin bir hesabı varsa, Allah’ın da bir hesabı vardır. Çünkü, kalpleri ve niyetleri ancak Allah(c.c) bilir. Araçlar ile amaçlar karıştırılmamalıdır. Araçlar, amaçlara hizmet ettiği ölçüde anlamlıdır...
“Kargadan başka kuş tanımam!” anlayışıyla hareket eden; başkalarının fikirlerini hiçe sayan “ZAN HAVARİLERİ” ne Hz. Peygamber (sav) in hayatına örnek almalarını tavsiye ediyoruz. Aksi takdirde zanlarına iman eden bu kişilere ilâhi hükümle cevap vermekten başka çare yoktur: “... Sizin dininiz size, benim dinim bana!...”
Unutmamak gerekir ki: “İnandıklarını yaşamayanlar, yaşadıkları gibi inanmaya başlarlar!...”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.