CUMHURİYETİN 89. YIL DÖNÜMÜNDE YASAKLANSA DA BİZ BAYRAMLARIMIZI COŞKUYLA KUTLARIZ
CUMHURİYETİN 89. YIL DÖNÜMÜNDE YASAKLANSA DA BİZ BAYRAMLARIMIZI COŞKUYLA KUTLARIZ.
ATATÜRKÜ HAZMEDEMEYİP GÜNÜN YİRMİDÖRT SAATİNDE ONUN DEVRİMLERİNE VE KURDUĞU ÖLÜMSÜZ CUMHURİYETE , UTANMADAN, KÜFREDENLER… ONU SEVEN VE DÜNYA DURDUKÇA YÜREKLERİNDE YAŞATAN GERÇEK MÜMÜN MÜSLÜMAN VE MÜKEMMEL YURTSEVERLERİN KORKUSUNU YAŞAYAN SAHTE DİNCİLER…. ŞUNU HİÇ UNUTMAYINIZ... ATATÜRK ALLAHIN SEVGİLİ KULU OLMASAYDI BU DEVASA ZAFERLERİN HİÇ BİRİSİNİ NASİP ETMEZDİ AZİZ ALLAH, YÜCE YARATAN ONA.
ALLAH SEVMEDİĞİ,İSTEMEDİĞİ HİÇ BİR KULUNU ÜSTÜN KILMAZ, ONA ÜSTÜN AKIL VERMEZ, ONU YÜCELTİP HAKETMEDİĞİ BAŞARILARA KAVUŞTURMAZ. O ZAMAN İYİ DÜŞÜNÜNÜZ: ATLATTIĞI ONCA TEHLİKELERDEN, SUİKASTLARDAN ONU KORUYAN YÜCE YARATAN ONA HİÇ KİMSYE NASİP OLMAYACAK ZAFERLER KAZANDIRDI. DÜNYANIN TAKTİR EDİP HAYRAN KALDIĞI EVRENSEL LİDERLİĞİ NASİP ETTİ. GERÇEK DİNİ BÜTÜN BİR MÜSLÜMAN BUNU NASIL ANLAYIP TAKTİR ETMEZ. BİRAZ TARİH OKUYUNUZ, İNSAF VE VİCDAN SAHİBİ OLUNUZ… BÜTÜN DÜNYANIN TAKTİR EDİP, ONU VE DEVRİMLERİNİ SİTAYİŞLE ÖVER, ATATÜRK ÜN LİDERLİĞİNİ VE DEVLET ADAMLIĞNI ÖRNEK ALIRLAR. SİZ, ATATÜRK VE CUMHURİYET DÜŞMANLARI… ATIN İÇİNİZDEKİ KİN VE KORKULARI… CUMHURİYETE, ATATÜRK VE İLKELERİNE DÖRT ELLE SARILIN… ATATÜRK DEVRİMLERİ VE EN GÜZİDE YÖNETİM LAİK CUMHURİYET HEPİMİZİN BİRLEŞİP YÜCELTİLMESİ GEREKEN GÜZİDE DEĞERLERDİR. BİZLER ULUS OLARAK ANCAK ONLARA SAHİP ÇIKARAKK, BU DEĞERLERİ KORUMAKLA VAR OLABİLİRİZ.
SİLİN KARA VİCDANLARDAKİ, KATRAN KARASI LEKELERİ… VAZGEÇİN O KARA LEKELERLE ATATÜRKÜN BÜSTLERİNİ BOYAMAKTAN, CUMHURİYETE VE ONUN TÜRK ULUSUNA KAZANDIRDIĞI LAİK VE ÇAĞDAŞ GELİŞMELERİ KAPKARA GÖSTERMEKTEN VAZ GEÇİN. GÜNEŞ NASIL BALÇIKLA SIVANAMAZSA, CUMHURİYET REJİMİNİN ULUSUMUZA KAZANDIRDIĞI ÇAĞDAŞ GELİŞMELERDE KARARMIŞ YÜREKLERİN İFTİRALARIYLA ASLA KARARMAZ VE GÖLGELENEMEZLER.
ÖNCE YÜCE YARADANIMIZIN, SONRA DA AZİZ ATATÜRKÜN CANI VE KANI PAHASINA MİLLETİ İLE CANHIRAŞ ÇALIŞARAK KAZANDIĞI ZAFERLERLE KURUP MEYDANA GETİRDİĞİ CUMHURİYET REJİMİMİZ SAYESİNDE BUGÜN ÖZGÜR YAŞIYORUZ, UNUTMAYINIZ.
ELDE ETTİĞİNİZ ZENGİNLİKLER, KAZANDIĞINIZ MESLEKLER, ÖVÜÇ DUYUP ÜZERİNE OTURDUĞUNUZ KOLTUKLAR, MEVKİ VE MAKAMLARIN HEPSİNİ CUMHURİYET SAYESİNDE, ONUN MEFKURECİ, DEĞERLİ VE ÜSTÜN EĞİTİM SİSTEMLERİYLE O GÜZİDE OLANAKLARA SAHİP OLDUNUZ. BUNLARI GÖRMEZDEN GELMEK, ÜSTELİK DE; CUMHURİYETİ AŞAĞILAMA ARACI OLARAK BU OLANAKLARI VİCDANLAR SIZLAMADAN KÖTÜLEMEK, YOK SAYMAK, MEZHEBİ, IRKI NE OLURSA OLSUN; HİÇ BİR TÜRK İNSANINA YAKIŞMAZ. BÖYLESİ DAVRANIŞLAR, GERÇEK MÜMİN HER AYDIN TÜRK TOPLUMU İNSANININ YÜREĞİNE KORKUNÇ ÖFKE YARALARI AÇAR.
CUMHURİYET GİBİ ÖZGE BİR DEĞERİN HALKIN GÖZÜNDEN DÜŞÜRÜLEREK BAYRAMLARININ YASAKLANMASI SON DERECE TEHLİKELİ BİR EĞLEMDİR. HALK İLE ALAY EDERCESİNE;
“CUMHURİYET BAYRAMINI FALANCA PASTAHANE DE KUTLAYACAĞIZ, BUYURUN ORAYA GELİNİZ”
DİYE DAVETİYELER BASTIRIP, GENELGELER YAYINLAMAK, CİDDEN YÜREKLERİ SIZLATMAKTA, ÇOK HAKLI ÖFKELER YARATMAKTADIR.
BÜTÜN BU AŞAĞILAMA VE YIPRATMA HAREKETLERİ TOPLUM İNSANLARIMIZIN HAKLI PROTOSTOLARIYLA KARŞILANMALIDIR. ÇÜNKÜ CUMHURİYETİMİZİN TÜM BAYRAMLARI CAN VE KAN PAHASINA KAZANILMIŞ CUMHURİYET DEVRİMİNİN SİMGELERİDİR. YALNIZ SİMGE OLMAKLA DA KALMAZLAR, ONURUMUZUN, ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜN, ÇAĞDAŞLIĞIMIZIN, TÜM YAŞAMIMIZIN VAZGEÇİLMEZLERİDİR. ONLAR VARSA, CUMHURİYET VARSA, ATATÜRK İLKELERİ VARSA, ÇAĞDAŞ VE UNİTER YAPIYA SAHİP BİR TÜRKİYE CUMHURİYETİ VE ONUN ÖZGÜR HALKI VAR DEMEKTİR.
İŞ VE MESLEK, MEVKİ VE MAKAM SAHİBİ, DÜZEYLİ VE DÜZENLİ YAŞAM SAHİPLERİ EN BAŞTA OLMAK ÜZERE: BU ÜLKEDE YAŞAYAN TÜM TOPLUM BİREYLERİ, NE PAHASINA OLURSA OLSUN CUMHURİYET REJİMİNİZE SAHİP ÇIKINIZ…. ÇÜNKÜ VARLIĞIMIZI ONA BOÇLUYUZ. CUMHURİYETİ KAYBETMEK, HEGEMONYAL BİR BASKICI REJİME RAZI OLMAK DEMEKTİR, BUNU HİÇ UNUTMAYINIZ.
TÜRK ULUSUNUN CUMHURİYET BAYRAMINI 89. YIL DÖNÜMÜNDE SONSUZ İNANÇ VE COŞKULARIMLA KUTLUYORUM.
KEMAL POLAT
YORUMLAR
Sayın Yazarım,
Bu kadar içten ve güzel yazınıza bir şeyler eklemeye, yüreğim ve kalemim müsaade etmiyor.
Teşekkürler eder saygılar sunarım.
kempol
Çok teşekkür ederim ddeğerli dost yürek. Sizin ne denli duyarlı ve içtenlikli bir ATATÜRK, CUMHURİYET ve DEVRİM sevdalısı olduğunuzu, yoruma yazdıklarınızın ne kadar çok anlamlı ve gerçekçi olduğunu bilirim. Çok mutlu oldum gelişinizden, bu anlamlı günümüze yaptığınız harika katkılardan. Ne güzel tamamlamışsınız, noksan bıraktıklarımızı. İşte bu nedenlerle hep harikadır, noksanımızı tamalayanlardır, düzeyli, birikimli, sizin gibi Türk kadınlarımız. Sağolunuz... iyiki varsınız... güven ve dinamizmlerimizin hem nedeni, hem de birinci elden destekçisi, kurulu çatılarımızın en sağlam destek direklerisiniz, siz kadınlarımız. Bu nedenle CUMHURİYETİN ve DEVRİMLERİNİN sırtı yere gelemez. Onlara dikilen kem göz ve hain nazarlılar hiç bir surette amaçlarına ulaşamazlar.
Esenlik ve mutlluk dileklerimle selamlıyorum değerli dost, Ayşe hanım sizi.
Kemal Polat
Yüce önderi ilk tanıyıp öğrendiğimde duyduğum coşku ve kalp atışı,
yıllarla büyüdü büyüdü..
Öğrendiklerimi anlamlandırmaya başladığım yaşlara geldiğimde,bu büyük sevda öyle oturdu ki yüreğime,hangi yasak,hangi karalama,hangi çirkeflik sökebilir o büyük sevgiyi.
Bizi Atatürk'ün çocuklarıyız ve Cumhuriyetle aydınlanırız.
Medana da çıkarız,marşımızı da söyleriz,Cumhuriyetimizi de kutlarız.
kimse engel olamadı,bundan sonra da olmalarına izin vermeyiz.
her zamanki duyarlılığınıza yakışır bir yazı okudum.
Türk olmaktan,Ata'mın kurduğu Türkiye Cumhuriyetinde yaşamaktan bir kez daha gurur duydum.
varolsun güzel yüreğiniz,sağlam kaleminiz.
sevgi ve dostlukla..
kempol
Esenlik ve mutlluk dileklerimle selamlıyorum değerli dost, Ayşe hanım sizi.
Kemal Polat
Korku dağları bekler, Atatürk'ten korkmasalar onun heykeline konacak çelenklerden korkarlar mı? Atatürk'ü anlamak istemeyenlere bin kere de yazıp çizsen de anlatamazsın. Beyinlerindeki
o taraf kapalı, körler.
Yarın Özellikle Ankara ve diğer illerdeki Cumhuriyet yürüyüşüne katılacakları engellemeye çalışıyorlar. Halktan korkmaya başladılar mı her şey bitmiş demektir. Polis gücü devlet demek
değildir. Ellerindeki bayrağı almaya mı çalışıyorlar, halk daha sıkı sarılmalı, tek yürek halinde.
Halk Cumhuriyetin yıldönümünde Atatürk'e elbette hem saygılarını hem de şikâyetlerini sunacak.
Bu güce kimse engel olamayacak. Halk bilir çağıracağı türküyü..
Anlamlı bir yazıydı, davetti aslında.
Gönülden tebrik, selâm ve saygılarımla Kemal bey..
kempol
Mutluyum ki sizler gibi bilinçli, düzeyli, birikimli, cesur ve sorumluluk sahibi kadınlarımız var, bu hassasiyeti duyan ve coşkuyla toplumumuza yansıtan.
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi değerli dost şairim sayın Nazik Gülünay. Kemal polat
Muhteşem!...Bizim bütün yürüyüşlerimiz Cumhuriyet yürüyüşüdür efendim.Kim neyi ne korkuyla yasaklarsa yasaklasın...Hangi provokatörler aramıza girerse girsin...üç-beş sefilin yüzünden yüreğimizdeki vatan sevgisi ve Hürriyet sevdası ve Cumhuriyet sevgisi tükenmez...Bizler şehidine sahip çıkan, ay yıldızlı al Bayrağının altında yürekleri Vatan ve Cumhuriyet aşkıyla özgürce atan Türk Milletiyiz...Ne mutlu Türk'üm diyene!...Gözlerdeki bakış çapulcular için şimşek, dostlar için sevda ateşidir...Bu sevda bitmez...Bu güzel Vatan aşkı bitmez...Çelik bileklerimiz tek yumruk halinde çapulcuların kafasına inecektir en kısa zamanda ....Bundan hiç kuşkumuz yoktur.Ne bir karış vazgeçilecek toprağımız ne de Cumhuriyetimizin yapı taşlarında ufacık bir ödün vermeye niyetimiz yoktur.Cumhuriyetimizin ilkeleri ışığında , Vatan sınırlarının dahilinde başarılara imza atarak yürümek bizim andımızdır...Çağdaş özgürlük yolunda ayağımıza takılan çalı çırpıları nefesimizde ki kıvılcımlarla tutuşturarak yolumuza devam edeceğimizden hiç kimsenin şüphesi olmasın...Her şey Vatanımız Türkiye ve idari şeklimiz Cumhuriyetimiz için...NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!....
Kaleminiz hiç susmasın efendim...YÜCE ALLAH TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN....
kempol
Nekadar anlamlı ve coşkulu paylaşmışsınız bu yazımı. Ben çok sevindim, memnun oldum, onur ve guru duydum bu candan ve yürekten paylaşımınızdan. Türk kadını bir kerre daha büyüdü devleşti gönlümde ve gözlerimin önünde. ATATÜRK DEVRİMLERİNİN VE CUMHURİYETİMİZİN EMNİYET VE SELAMETİNDEN ASLINDA HİÇ BİR KAYGI VE KUŞKUM YOKTU.
Sizin bu coşkulu ve çok anlalı paylaşımınızla, güven duygularım fazlasıyla pekişti. NE MUTLU TÜRKÜM, diyen Türk kadınına'ki ailesinden, evladınından dost ve sevenlerinden önce vatanına, milletine, toplumuna adanacak kutsal sevgileri, vefa duyguları, tüm yurttaşlarına sarsılmaz omuzdaşlığı var.
En müthiş, halis ve gerçek duygular halinde yansımış bu duygular harikulade güzel yorumunuzda. İyi ki varsınız.... çok sağolunuz... Yüce yaratan sizin gibi değerli, düzeyli ve birikimli kadınlarımızın eksikliğini vermesin ve sayılarını çoğaltsın, değerli dost. sizi sonsuz saygım, esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlamlıyorum. Kemal Polat
çok önemli konuya değinmişsin sevgili kemal bey kadir bey in dediği gibi bu sevgi önce ane kucağında başlar yani bizlerle hepimiz bayrağımıza vatanımıza istiklal marşımıza vee atatürk ümüze sahip çıkalım kaleminizi gönülden kutluyorum
cumhuriyet bayramımız tüm ulusumuza kutlu olsun !
kempol
Mutluyum ki sizler gibi bilinçli, düzeyli, birikimli, cesur ve sorumluluk sahibi kadınlarımız var, bu hassasiyeti duyan ve coşkuyla toplumumuza yansıtan
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi değerli dost şairim sayın Kızılyar. Kemal polat
Çok söze ve büyük harfle yazmaya ne gerek vardı; Trabzon şehir kod plâkası oldu yaşım(61), hâlâ, Atatürk'ü anlamaya ve keşfetmeye çalışıyorum... anam evde verdi O terbiyeyi, evde; Sizin ya da benim dememle Türk Büyüğü sevilmez!.
Anamdan duyduğum atasözlerinden biri ile sözlerimi bitireyim:"Kundakta giren huy, teneşirde çıkar"... kızdığınız insanları yetiştirenlere asıl kızınız; bugün, o kızdıklarının bir kabahati yok ki... öğüt aldıkları yer önemli!.
Saygımla Selâm ederim... 3M2'likTürk Bayrağımız, Bütün Türk Milleti için,
bir saat önceden binamızın dış yüzünde ve iki pencere arasına asılıdır;
her bayramda görevim olduğu gibi...
"NE MUTLU, TÜRK'ÜM DİYENE" VE DEMEK İSTEYENE...
Geçmişine saygılı bir Türk Vatandaşı: kadiryeter Kadir Yeter.
28 EKİM 2012 Pazar, saat: 10.02 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=106573
kempol KEMAL POLAT'A
kempol
Kemal Polat
kempol
Bende sizin ve TÜrk Ulusunun CUMHURİYET BAYRAMINI esenlik ve mutluluk dileklerimle saygılarımla kutluyorum. Kemal Polat
O CUMHURİYET sayesindedir ki ,bayrağımız dalgalanıyor,
Minarelerden ezan eksik olmuyor ve hepimiz bu hürriyetin havasını teneffüs edebiliyoruz.(CUMHURİYET BAYRAMI) hiçbir bayramın, hiçbir grup kimse veya siyasi partinin tapusu altında değildir.Bizler TÜRK MİLLETİ olarak hepimiz bir bütünüz.Allah CUMHURİYETİ KURANDAN VE kuranlardan Razı olsun.HEPSİ NURLARDA YATSIN........KALEMİNİZ DAİM OLSUN
BENDE ;TÜRK ULUSUNUN CUMHURİYET BAYRAMINI 89. YIL DÖNÜMÜNDE SONSUZ İNANÇ VE COŞKULARIMLA KUTLUYORUM.SAYGIMLA
kempol
ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE SELAMLAYIP SAYGILAR SUNUYORUM, CUMHURİYET VE KURBAN BAYRAMINIZI İÇTENLİKLE KUTLUYORUM. KEMAL POLAT
kempol
ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE SELAMLAYIP SAYGILAR SUNUYORUM, CUMHURİYET VE KURBAN BAYRAMINIZI İÇTENLİKLE KUTLUYORUM. KEMAL POLAT
Fazilet Bayraktar (M-Kiba
varolun teşekkürler efendim .SAYGILAR
kempol
BU DUYGULARLA, CUMHURİYET VE KURBAN BAYRAMINIZI COŞKUYLA, ESENLİK DİLEKLERİLE KUTLUYORUM. KEMAL POLAT
AYSE 09
cümhuriyet çok değerli benim için
saygımlasınız herdaim
ve şirim var sayfamda
kempol
KURBAYRAMINI DA ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM.
KEMAL POLAT