HAK ETMİYOR...
Bakıyorsun ki ona dair sende olan her şey sadece alışkanlık... Sevgi bitmiş. Aşk bitmiş. Huzur bitmiş. Söyleme hala sevdiğini falan, zırvalama ağzında onu unutamadığına dair cümleleri.Biliyorsun unuttun. Zor olmadı.Olmayacaktı biliyordun. Uzaktı... Gözünün önünde olmadığı için zorlamayacaktı. Yanmayacaktı canın, acımayacaktı içinde bir yerler, yazdıklarını üzerine alınmayacaktın, her şarkı sana onu anımsatmayacaktı, gülerken aklından geçmeyecekti, sabah kalktığında mesaj atma hissi duymayacaktın, özlemeyecektin onu, fotoğraflarına bakıp okşamayacaktın ekranı, hiçe sayıp yanaklarını ağlamayacaktın onun için, sinirini başkalarından çıkarmayacaktın,ismi geçtiğinde bir şeyler harekete geçmeyecekti, olmayacaktı yazdığın yazılar ona. Tamam olacaktı ama atlatacaktın zamanla.
Atlatıyorsun değil mi? İster istemez unutuyorsun, çünkü hatırlatacak hiç bir şey yapmıyor.Hayatında bir başkasının olduğunu düşünüyorsun, belki de eminsin kendine yediremiyorsun. Canın acıyor değil mi? Geçecek. Yemin ederim atlatacaksın. Hıçkıra hıçkıra ağladığın gecelerin hesabını haykıra haykıra gülerek ödeyeceksin. Yemin ederim böyle olacak.Düzeleceksin.. Yanında olmayacak o ayrı. Hissizleşeceksin gittikçe, hissizleşmiş de olabilirsin kim bilir... Aynalar ne kar itici geliyor değil mi? İnsanlara uyuz oluyorsun. Çünkü ne halde olduğunu gram düşünmüyorlar.Gülümsüyorsun onlara yalandan. Yazmak da artık rahatlatmıyor olsa gerek,can yakıyor. Sahi canın zerre umurunda mı acaba?Düşünüyor mu seni? Acaba benim kadar onun da canı yanıyor mudur diye soruyorsan kendine, geçmiş olsun... Resmen unutmamak için direniyorsun. Nafile.. İstesen de istemesen de unutacaksın. Çünkü alışıyorsun elinde olmadan. Sadece hayatın da yeni biri olmadığı için üzüleceksin. Sorduklarında söyleyeceğin bir o olduğu için.. Gerçi hayatında yeni biri olsun da istemeyeceksin. İğreneceksin bir süre onlardan. Sana ilgi gösteren herkese ’ git’ diyeceksin. Git.. Sen de canımı yakacaksın gözüyle bakacaksın.Yakacak... O da böyle yapmıştı.Önce yaralarını sardı,yanında oldu,seni dinledi,kendine güvendirdi, sevdirdi,bağladı sonrada o yaraları yeniden kanattı.
Şimdi ne yapıyordur acaba? Uyuyor mudur? Karnı aç mıdır? Özlemiş midir biraz da olsa? Beni ilgilendirmiyor demeyi öğren. O güzelim şarkıların içine onu koyarak kendine eziyet etme. Ağlama sakın. O ağlamıyor. Gülüyordur büyük ihtimal.Yada bir başkasına yazıyordur.Uyuyor da olabilir.Ama emin ol ağlamıyor. Sakın ağlama, hiç hak etmiyor....