- 653 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Deneme (Kişiler değil fikirler)
Bayramdan önce konunun uzmanlığı ile meşhur birisini haber proğramına çıkarmış konuşturuyorlardı.(işim kişilerle değil fikirlerle olduğu için adını anmayacağım)
İşçi emeklilerine verilecek zam konusu idi.Konu döndü dolaştı bütçe açığına
geldi,Uzman arkadaşımız aklımda kadarı ile şöyle dedi.(Konuyu en kolay yoldan aydınlatıverdi) Efendim avrupa ülkelerinin hiç birinde bütçe açığı % 14 ün altında değilmiş,üzerindeymiş. bizde % 4 müş.Hükümet bütçe açığını bahane edip işçiye memura emekliye az zam yapıyormuş.
Düşündüm.
Neyimi düşündüm?
kafama takılan şeyleri düşündüm.
Bütçenin açığını azalmak suç mu? diye düşündüm.
Ayağımızı yorganımıza göre uzatmak çok mu kötü diye düşündüm.
Avrupanın başarısızlıklarını da taklit etmek marifet mi diye düşündüm.
Velhasıl uzmanlarımız neyin uzmanlarıdır diye düşündüm.
Şimdi beni AKP nin sözcüsü sanabilirsiniz.
Asla! ..fanatik de değilim,hiçbir partide kaydı olmayan seçimden seçime sandık başına giden tabiri caizse (çok şükür) gariban bir emekliyim.
Konuya dönüyorum.
Konunun uzmanı arkadaşımız
meşhur olmak için mi? ,
çok alkış almak için mi?
Yoksa ilerideki seçimlerde aday adayı
sonra aday sonra millet vekili mi olmak mı istiyor bilmiyorum,
hepsi birden de olabilir
çok az ihtimal de olsa meşru bir sebebi de olabilir.
Benim vicdanım ve aklım
denk bir bütçeden yana,
uzmanlarımızın görüşlerine
zıt düşünüyorum taban tabana.
Hayırlı neşeli sıhhatli hem aile olarak hem devlet olarak denk bütçeli,kanaatkar ve huzurlu bir hayat temenni eder,
hayırlı bayramlar dilerim.26.ekm.2012feyzi kanra
YORUMLAR
Yok efendim illaki muhalefet, çamur at izi kalsın!
hangi kafaya hizmet eder o kafalar bilmem..
eğriye eğri, doğruya doğru demek insanlığın erdemidir..
ya birileri bir yerine birşeyler sıkıştırmış çık konuş demiş, ya da dediğiniz gibi yalakalık yapıp bir yerlere yaranmak..
öteye beriye kıvırmadan sözün hasını etmişsiniz..
şimdi birileri kalkar sizi particilikle itham eder.Çünkü bu milletin ne gözü açık ne kulağı
kalbi şükranlarımla
hayırlı bayramlar
feyzi kanra
deyip genellemiyelim de,milletin bir kısmının ne gözü ne kulağı diyelim.
Yorumunuz için teşekkür ederim.Selam.