- 3500 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
VEFA./
Vefa;lehavle çekip,kırıldığında bile kırmamaktır.bir fincan kahvenin hatırına kırk yıl saygı duymaktır.hesap sormadan,sorgulamadan uzatılan eli kavramak saygıyla sıvazlamaktır.
Vefa vefasızı bile vefaya boğmaktır.nefessiz kalmak çoğu zaman..yinede nefes alabilmektir.emektir.erdemdir..ferasettir..vefa çekip giderken sırtında yarası,gönlünde kırıkları ile birlikte..dostlarıda sırtında taşıyabilmektir.acıdan yüzünü ekşitmek hakkı varken bile gülebilmektir.haksızlığığa uğradığında bile yüzüne vurmamamktır vefasızın.aç kalıp doyurmaktır.açıkta kalıp kapatmaktır.taşın altına elini koymaktır.dostun oturmuşsa o taşın üstüne elini çekmemektir..yorulmuştur deyip elini çekmemektir.binbir derede düçar olup,biçare haldeyken çaresizse dostu ona çare olabilmektir.hülasa_i kelam vefa eşittir vefasıza bile vefa göstermektir.eğer sen vefayı hep karşındakinden beklersen,bunun adı vefa değil vefasızlık olur.vefa hesap yapmamktır.hesap yapanlar genelde muhasebecilerdir.
vefanın hesabını tutacak bir bilim dalı daha keşfedilmedi..onun hesabı olmaz,hesap genelde kar ve zararda olur hep..vefada kalın,Fatihin isatanbul’u fethettiği gibi..fatihe uğrarsanız vefaya benden selam söyleyin...
ynsbypnr_
YORUMLAR
Vefasızlığın kol gezdiği dünyada inadına vefalı olmak en güzeli kısa özdü anlamlı yazınız.Yine aynı sözümü dedirtti.Bin tane vefasız arkadaştan bir tane vefalı arkadaş iyidir.Vefalı olanlar deryada saklı inci gibidirler bulduğunuzda o sizleri terketmez.Vefalı arkadaşı olanlara vefakar olanlara selam olsun....Kutlarım.Ramazan ayınız hayırlara vesile olsun islam alemine sağlık huzur barış getirsin.Tüm insanlığa savaştan uzak Allah rızası için kardeşce yaşamayı nasip etsin Rabbimiz..Selam ve dua ile..