- 1301 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BABAM DÜŞTÜ AKLIMA
BABAM
Akşamın olduğu yerde bekle diyorsun gelmiyorsun
Çünki seni çok sevdiğimi biliyorsun gelmiyorsun
Mevsimler gelip geçiyor sen gülüyorsun gelmiyorsun
Çünki seni çok sevdiğimi biliyorsun gelmiyorsun
bu yazmak en güzel yolculuk iki kelime ederken insan güzel bir davetiye almışçasına etekleri tutuşuyor koşuyor.. ve içine düşüyor sevdaların onu büyüten anıların,birde notaların elinden tutuyor değmeyin keyfine yazarın.
Sarhoşum ben ayıklıkların sarhoşu,anılar en çokta , çocukluk altın çağ.. mutluluğun hüznüne boğuyor beni.!
Bayram uyutmuyor adamı beynime merdiven dayıyor kalbimse birkaç gözyaşı döküyor bayramın sabahında.
Babam çok küserdi bana çünkü ben uzun ve dolaylı bir cümleydim,oysa kısa ve keskin ve çok güçlüydü.
İçimde en döğüştüğüm ve hiç hıncımı alamadığımdı.
Ama aslında en çok sevdiğimdi, bayramlarda barışırdık çoğu zaman nasılsa denk gelirdi küsmelerimiz bayram öncelerine.
İçimden tabi nasılsa bayramda barışacaksın, ama ben barışmayacağım derdim,ama öylemi ya ben çok büyük konuşan, kısa ve dolu bir cümleydim, bilmezdim ki sevgi dağının merkezi belkide kaynaktım.
Erkendende kalkar giyinir sabar namazına gider sanki bir dağ gibi dönerdi,mavi gözlerinde sanırdımki en güzel gemiler gidiyor..o denizde olmak ister orada kalmak isterdim.
Nilüfer derdin beni çağırırdın, biliyorsun ki sen çağırmadan gelmeyeceğim kırgınım sana,, gelirdim ama, bilirdim sana öfkem bayramın sihiriyle dağılmış içimde bir kuzu melemekte..o da sana gelmekte.
Babam ellerini öptüğüm anda toz duman olurdu öfkem aşk beni içimin duvarlarında mıhlardı tam da sevginin ortasına sana., babam,ellerinin büyüsü boynundaki kolanyanın kokusu, içtiğin sigaran,,gözlerinde ışıltılı ülke.
kopardım ben babam.. şu anda koptuğum gibi.
işte o yüzden yoluna kurban olayım senin,annemin.!
ben şu anda bu kadar sevgi doluysam bunu size borçluyum,ağacınız da dal olmaya borçluyum.
şunu anladım ki bu dünyada ki en güzel iki koku ana ve babanın kokusu.,gitmeyin siz hiç benden yalnız komayın hiç beni gurbetliklerin ayazlarında.
ya ben ne kadar borçlu bir vatandaşım böyle, bu borç biter mi baba söyle..?
ömür bir kere yazılıyorsa bitmez bu borç, ama ödenir belkide yok ya genede bitmez.
Hadi beni büyüttünüz, birde evlatlarımı onlara da ömür verdiniz,yıllarınızı eskittiniz ne cömertsiniz siz babam.
onlarında babası oldun sen..yaşa sen..çünkü sen bitmez bir doğumsun bizde o yüzden var ol annemle var ol.
Ah hayat şarkıdaki gibi yine bir gülnihal aldı gönlümü adı bayramdı.
Bayramın kaşını gözünü..kokusunu ve dualarını sevsinler..
çünkü bana babamı getirdiler.!
kısa bir cümleydi ama BABAMDI.!
Hatice Nilüfer Dirilen