- 589 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Arafe Günlüğü
(Bayram Günlüğü)
İki bayram gün- güne eklendi bu Kurbanda...
Mâneviyatı kuvvetli her vatandaşımız, Hürriyetin olmadığı yerde ibâdetin farz olması; içinde bulunulan zorluğa göre, kazâ edilebilecek duruma düşebilmektedir.
Cumhûriyet idâresi içinde hürriyetimizin elimizde olması, şükredilecek büyük nîmetlerdendir.
Kurban Bayramının biteceği 4.günü öğleden sonrası, Cumhûriyet Bayramının 1,5 gün tatili ile bu yıl iç-içe geçti. Bu günün, pazar gününe denk gelmesi de üçüncü ayrı bir tâtile yâni, haftasonu tatiline denk gelmesi, bayağı ilginç bir duruma dikkat çekiyor.
Bir de bayramda ulaşmakta zorluk çekilmeyen iletişimlerle evveli bayramlaşmak, doğmamış güne ya da doğmamış çocuğun ailesine, “Gözünüz Aydın Olsun” demek gibi geliyor... hızlı iletişim araçları ile millet birbirine hesap sormaya başladı ne güzel!. “Niye telefonunu kapattın!” -: “Sana ne?” Kişinin takip edilmesi, o kişinin psikolojik dengesini etkilemez mi!?.
Gelecekte (belki bugün bile) doktor reçetesinde şöyle yazacak: Telefonu, beyninize yakın üç ay süre ile tutmayacaksınız!. Telefonlu ortamlarda uzun süre kalmanız, beyninizin elektrik akımı dengesi bozuyor. Bu da erken bunamaya sebep!.
İlternepte öyle proğramlar bedava sunuluyor ki; tuşladığın her şey, karşı taraftan kayda alınıyor!. Virgül bile.
Elektronik yayın dalgası olmayan dağ- tepe kaldı mı? Göçmen kuşlar, kapsama alanına girdiklerinde salak- lalak oldular yön bulamıyorlar. Ya biz?.
Az tuzlu yemek değil; az radyasyonlu günler dilerim...
Bayramlarınızı, Bayram günlerinde kutlamak üzere.
kadiryeter Kadir Yeter.
24.10.2012 Perşembe, saat:19.19 TRABZON.