- 1778 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Dertsiz Sevgili
Dinleniyorsa insan karşısındaki tarafından ondan iyisi yoktur o anda. Beklenen odur zaten.
Ha çok Önemli bakın bu ,
Sevgili yada Dost niteliği yönünden seni Güldürebiliyorsa o kişiye sımsıkı sarıl.
Lâkin ,
Ağlatıyorsa eğer bir adım geri git ondan sonra ardına bakmadan topukla.
" Al misketlerini ver bebeklerimi..." gibi bile yapma.
Bir de,
Seni insan yerine koymuyor ise fikrine önem vermiyor ise halâ ona deli gibi Âşığım diyor isen , suçu kendinde ara. Takıntıdır bundan ötesi. Ne aşk nede sevgi....
Yahu kısa keseyim amaç aslında yukarıdaki fotoğraftaki yazıyı okutmaktı ... Kaçınız okudunuz bakim :)
İYİ BAYRAMLAR
YORUMLAR
_ZERRE_
yolum düserse iletirim .. :-))) ama insallah yolum düsmez .
Okuduk tabi gız...
Hatta önce yalnızca ondan ibaret sanmıştım mesajı.
Sonra aşağıdaki mesajı da okudum...
Paylaşım ve değerli öğütler için teşekkürler.
Ve tabi ki sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar...
superbaba tarafından 10/24/2012 7:51:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seni insan yerine koymuyor ise fikrine önem vermiyor ise halâ ona deli gibi Âşığım diyor isen , suçu kendinde ara. Takıntıdır bundan ötesi. Ne aşk nede sevgi....
hepsini okudum.Lakin yukarıdaki cümleler daha bir güzel geldi bana. orada kendimi buldum.
Belkide haklısınızdır,sadece bir takıntı...
Konfüçyus'ün sözlerini çok beğenirim.çok güzel tespitleri öğretileri var.Zaten öyle olmasaydı bunca insan onun öğretileri ile düşüncelerinin peşinden gitmezdi.
yazdıklarınızda çok güzel tespitler.kaleminize sağlık.
leb-i şima
hee bende okudum hocam..proje ödevimi bundan almak istiyorum...
olurmu?.. ;DDD
((Eftelya))
neyse hocam vazgeçtim ;DD
Konfüçyüs Bey kendini tamamlamış, kendini gerçekleştirmiş bireyden bahsediyor. Acaba yeryüzünde bu minvalde kaç insan var? Tabii herkes kendini gerçekleştirmiştir kendince:)) Düşünceler içtendi, teşekkürler Faize hanım...
Kurban bayramınızı da şimdiden kutluyorum...
Sevgiler, hürmetler...