YORUMLAR
Kemnur
Sayın Hocam,
Sami Hocamı , öyle ustaca olayın içine çekerek, yenge hanımdan sıyrılmışsınız ki, ustalık buna derler, demek gerek.
Komiser Kemal'i tuttum valla. Sami hoca da, yanınızda olduktan sonra , kim tutar sizleri?
Size ve Sami Hocama ,saygılar sunar, bayramınızı kutlarım.
Kemnur
Sevgili Kemal.
Bu yazın bana o kadar aşina geldi ki önce şaşırdım. Kunduracı paraşko usta ve karıs9ı Evniki...Benim '' Madam Evnikinin horozu'' başlıklı yazımda da aynı isimler vardı. Paraşko usta kunduracıydı ve İstanbul Fenerde bizim komşumuzdu...Karısı Evniki ise babamın aşna fişnesiydi..Tek fark Evniki teyzenin kızları yoktu...Gılyanti adında budala bir oğlu vardı.
Hikayenin bir kısmında anlatttığın olay ise yine benin yazılarımdan '' Gosmer Beg '' başlıklı ve babamın başınadn geçen bir olayı anlattığım yazıya çok çok benziyor...
Sanırım biz seninle aynı mekanlarda ve aynı olayları ysaşamız . hatta mahalle arkadaşlığı filan da yapmışız. Ama geçen yıllar içinde birbirimizi unutmuşuz...Hafızanı bir yokla bakalım Sami diye bir arkadaşın var mıydı 5- 6 yaşlarındayken.
Evet...Bu yazın gerçekten de bana güzel bir nostalji yaşattı..Tam elli iki sene öncesine döndüm.
Ellerine sağlık.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
Kemnur
Kemnur
sami biberoğulları
Sen ağlamaaa...Dayanamammm. Ağlama gözbebeğim sana kıyamaaammm..Bakma Seni Nurten yengenin önüne attığıma..Ben sana hiç kıyar mıyım? O kadar da hıyar mıyım?.
Öptüm...
Eeeeeeeeeee ben şimdi bu yazıya ne yorum yapacağım?
Kızlar işi biliyor, güzelliklerini kullanarak hayatı yaşamamın kolay yolunu bulmuşlar. Bizim komiser bozuntusuna da çok güldüm. Hani bir laf var '' Aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş.'' derler. Bakalım amacına ulaşabilecek mi?
Hocam kafam karıştı bu işleri yapan bizim Sami Biberoğulları hocam mı? Dünden beri sesi çıkmadı da. Ya hala farkında değil ya da sizden korktu:)))) Sitede olduğum sürece onun vereceği cevabı merak ederek sürekli sayfanızı ziyaret ettim ama hayali bile uğramamış sayfaya. Hayat ışığı arkadaşımız sonunda susturup galip geldi galiba. Size bırakmamış yani...
Eyvah susayım her an gelebilir. Hışmına uğramadan kaçayım. Ne olur ne olmaz.:)))
Yüzümüzden tebessümlerin eksik kalmamasını sağlayan yüreğiniz her daim gülsün. Kurban bayramınız mübarek olsun. Saygılarımla...
sami biberoğulları
Ben ezelde vardım, ebette de yaşarım.
Hangi Işık beni susturacakmış şaşarım? Peehhh...
Bu yazının yorumuna gelince: Onu Kemal'e yazayım ...
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
O zaman bir önceki yazısını da okuyun kemnur hocamın.
Saygılarımla...