Biz müslümanlar 'gericiyiz'
Merhabalar.Sizlere bu makalede çok sinirlendiğim ve artık anonim olmuş bir cümleyi hatta bir suçlamayı açıklayacağım.
Avrupalılardan biz müslümanlara çoğu kez gerici dediklerini hepimiz duymuşuzdur.Bunların en önemli nedenlerinden biri de islam erkeklerinin kadınları sürekli ikincil plana atıyor olmasıymış.Bakın ben bu son çıkan kadınlara yönelik şiddet olaylarını ya da karı-koca arasında ki ilişkilerden bahsetmiyorum.Burda birilerin yanlışken doğru gibi birileri de doğruyken yanlış gibi gözüküyor.
Mekke’yi bilirsiniz orada Allah’ın evi Kabe bulunur.Hani şu milyarlarca insanın etrafında döndüğü hani şu ay’ın yıldızların galaksilerin ve gök cisimlerinin etrafında sürekli döndüğü Kabe.Hikayesini az çok bilirsiniz Kabe’nin Hz.İbrahim’in ikinci karısı Hacer Ana bebeğine su ararken o dağlarda delice dönüvermiş ve bununla birlikte say denilen Kabe’nin etrafında yedi kez dönme olayı çıkmış.Kabe’ye giden insan sayısı 3 milyardan fazla bir rakam ve bu rakamın çoğunluğu erkek nüfuzunu oluşturuyor.Bana sakın o kadar erkeğin Kabe’nin etrafında say yaparken sadece dört duvarlı siyah örtülü bir mekan etrafında döndüğünü söylemeyin sakın.
Çünkü o kadar erkek birini anmak için yahut onun yaşadığını yaşamak için yedi kez kabenin etradında döner.O biri Peygamberimiz değil H.z İbrahim değil İsmail,İshak evet hiçbiri değil.O biri H.z Hacer’dir.Yani bir kadın!
Hristiyanlıkta ise kadın meselesinin çok komik ve aciz bir hikayesi vardır.Kadınlar hristiyanlıkta ’Kutsal Kadın’ olarak saygı görür.Fakat rahipler ve Papa bu durumdan rahatsızdı bu durumu kendi çıkarları için değiştirmeliydi.Kutsal Kadın öyle bilemecelere ve şifrelere uğradı ki artık zamanla Kutsal Kadın değil Kutsal Kase denildi.Yani kadını silmek için bir kaseyi yücelttiler.
Şimdi islam erkeklerinin kadınlara değer vermediğini söyleyen ’kör’ lere sesleniyorum:Siz kadını menfaatiniz için bir kase haline getirip centilmen,çağdaş ve haklı hale geldiniz.Bu kadar müslüman ise bir kadın için ayağının tozu ile dönüp ona olan saygısını gösterirler ve kaba,çağdışı gerici hale geldiler.
Bakın hele biz gerçekten gericiymişiz.
YORUMLAR
güzel konu ve yerinde örnekleme...gerici kavramını ben maymuna,kısaca tersine evrim olarak kavradım.kadın ve erkek yok , insan var yaratılışta.aynı örneklemeyle gidersek ; adem ile insan bedeni , havva ile insan ruhu anlatılır gerçek isa ve gerçek islam 'da.herzamanki gibi maymuna evrilenler (ruhban şarlatanlar) ruh için havva denerek kadın basitliğine kaçmışlar...bizde öyle sürülere dindar deriz hala , yobaz yerine....gibi.sevgi ve saygımla.