rüya gibi
Bakışları ile insanın içini ısıtan bir güzelliği vardı. hayatta en çok sevdiği insanı kaybetmişti bu kadar bitkin olması normal değil mi ? gitmeden önce öyle sıkı sarılmıştılar ki sanki öleceğini bilir gibi tekrar iki üç kere yollarından dönüp tekrar tekrar sarıldılar artık yoktu ama peki bu nasıl oluyor bir bakıyorsun varsın bir bakıyorsun yok peki nere gidiyoruz ? cevabı basitmiş meğer neye inanıyorsan demek isterdim sizi tatmin etmek isterdim ama öyle olmadığını üzülerek söylemek zorundayım evet herşeyin yaratıcısı mevlaya konumuzdan çok fazla uzaklaştık sanırım.
Merve adı Merve esmer güzeli orta boylarında güzeller güzeli-güzellik yarışmasına katılsa birinci olur bence .) alımlı bir kız kız diyorum çünkü o kadarda büyük değil ve hala bakire bu hayatta temiz kalabilmiş bir kız yaşamayı seviyor ama pekte salladığı söylenemez.
Merve İstanbul’da yaşıyor yaşadıklarını tecrübe edip ileri bakıyor. geçmişe bakmamak istiyor. bakıp aklını bedenini kirletmek istemiyor acı çekiyor acisiyla yaşıyor.
Ben Merve selam Gökhan biraz abartmış . yazmak istiyorum yazıp rahatlamak size anlatacaklarım yazsam kitap olur cümlesini tamamiyle doğruluyor fakat burda hayata sövüp isyan edip allahın gönlüne güç gelmesini istemiyorum olduğu gibi yazmakolanı ile yazmak istiyorum.
2005
benim içn zor geçen bir sene...
sabah kalktığımda bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. elimde ki telefon elimden kaymak için bütün gücünü kuvvetini harcadı ve yerdeki ses ile parçaları dört bir tarafa dağıldı . gördüğüm karşısında öyle dona kaldım.
’özür dilerim
seni bu kadar kırabileceğim için senden beni affetmeni istiyorum
gelmiyor bu kadar kafi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.