YETENEK SİZSİNİZ-YETENEKSİZSİNİZ!!!
Adında bile ironi var.Andy Warhol’un bir sözü vardır.herkes bir gün 15 dakikalığına şöhret olacak diye..Billmiyorum ki,katılan herkes de bu sözü mü duydu acaba da;böyle istekli.... .Yok değil,var elbette yetenekli olanlar.Lakin az.Ve böyle olması da çok doğru.Zira herkesten farklı olmayı gerektirir yetenekli olmak.Gördüğüm iki şeyden biri,insanların umut arayışıyla,bu işe saldırması..Ki,sesim kötü rap söylerim.Olmadı dans ederim.Olmadı şaklabanlık ederim diye gitmekte kategoriler halinde bu mesele..Aleme madara olmak pahasına hem de.İkinci konu daha da vahim.Çocuğunun elini tutan yarışmada alıyor soluğu.Yabancı futbolcu transferlerinden sonra,demek ki artık oğlum futbolcu olsun diyen falan kalmamış..Çocuk üstünden rant arayışı demek istemiyorum,daha doğrusu düşünmek istemiyorum .En iyisi kuzguna yavrusu şahin görünür diyeyim bari..Lakin o yaştaki çocukların daha yaşlarına uygun şeyler yapması gerekli..Ayrıca orada kalmak adına yalakalık yapmayı öğretmek,en kötüsü gibi...Bırakın okullarına gitsinler onlar..Arkadaşlarıyla okul şarkıları söylesinler.Sonra varsa yetenekleri sular kaynağına akar sonuçta.Lakin ;yerinde zamanında..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.