kitle ikna silahı
Kitle ikna silahı ile vurulanların cenazelerinde ben olmayacağım. Bir X ile tamamlanan dünyanın arkasındaki uçurumda bilirsiniz kimler duruyor. Her zaman ki ucubeler duruyor.
Ucube .. ucu belli olmayan ..
Uber Allies standartlarında bir
bok çukuru lazım içine girip yerleşmeniz için.
Kulaklarınız patlak. Sizin kulaklarınız toptan tüfekten patlak!
Şenlik lazım .. sonsuza doğru uzanan bir şenlik.
Çürümüş efsanelerinizi alıp burayı terk edin beyler, bayanlar. Bize biraz ekşi hayat lazım.
Kurşun isabet etti yine. Yine karanlığın adını koydular.
Onlar bir sabah uyanıp bütün hayatlarını ölümle açıkladılar. Ne düşüyordu .. aklı cambaz birileri düşüyordu. Bize ne yapmak düşüyordu? Düş kurmak!
Çomak sokmak gerek ayrıntıya. Şeytanında bunun neresi . korkunç alışmalar bu hale getirdiyse dünyayı, kahraman olmaya hiç gerek yok kafiyeye.
(günlerce boğazımızdan geçen tek şey kusmamızdı. günlerce bir deli’nin bize yardım etmesini bekledik. buradaki deli sen olmuyorsun. ,,,, belki de oluyorsun,,,, olmuyorsun,,, oluyorsun ..)
ölüm meleği vardır da neden yaşam meleği yoktur?melekler arası görev dağılımı için bir sınav yapılmış mıdır?
Toprakta, taşta, kaldırımda yatan o cesedin anlattığını duymak kolay değildir elbet. Bir karanlığı anlatır.
Kıvılcımın, hareketin ve yurtsuzluğun içinde çoğalan, yolun bittiği, olmayan bir olan gibi .. bir X ile tamamlanan dünyaya daha fazla şahitlik yapmamak adına.
(ÇAMUR FANZİN 2007)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.