ilk mektup
Sevgilim;
Sensiz geçen her gün,yarım yarım nefes alarak yaşamaktan başka birşey değil.
Her sabah seninle uyanmak,her gece seni düşleyerek uyumak
Sadece yalnız kaldığım anlarda değil,her anımda,her halimle seninle olabilmek
Aynı gökyüzüne bakmak,aynı atmosferde solumak,radyodaki şarkılarda seni bulmak
Beraber olacağımız zamanı beklemenin tek tesellisi...
Ne zaman sana iki kelime bir şey söylemek istesem,alfabedeki harfler karışıyor birbirine,adın da geçen harfler düşüyor yüreğime.
Nezaman seni düşlesem,sesini duysam LAL oluyor dilim.Bildiklerim bilmediklerime karışıyor,Söyleyeceklerim uçuyor dilimden.
Söylemek isteyip söyleyemediğim milyonlarca cümlelerimin altında eziliyorum.
Seninle büyümek,seninle yaşlanmak isterken,korkularıma yeniliyorum.
Ve yine seninle aşıyorum korkularımı,senin sözlerinle.Senin de dediğin gibi;
‘’Birtek ben seveceğim seni ölürcesine ve kimse girmeyecek aramıza.’’
Gözlerine her baktığımda, kayboluyorum derinliklerinde ve hep orada kalmak istiyorum.
Rüzgarda sesini duyuyor,her surette yüzünü görüyorum
Geceleri yıldızlara seni anlatıyorum,ay şahidim…
Herşeyden vazgeçip hoyratca yaşamaya başladığım anda karşıma çıkan,tüm hücrelerime,iliklerime kadar işleyen sen!
Renkler seninle daha farklı anlam kazanıyorken,gökyüzüne baktıkca içim içme sığmıyorken,yediğim içtiğim herşeyin tadı daha farklıyken,sensiz bir yaşam düşleyemiyorken,ben!
Seni aşkların en büyüğü ile sevmezsem tanrı beni affetmez…
Seninle yaşıyor olmak,yaşamanın anlamını öğretirken, kalbimin senin için çarpması,avuçlarımı terletiyor dizlerimi titretiyor.
Yokluğunda özleminden burnumun direği sızlarken,içim paramparça olmuşken,seni kırabilmeyi maalesef becerebiliyorum,kahroluyorum.
Şarkılar,şiirler sana olan sevgimi anlatmakta eksik kalıyor,sana ne zaman yazmak istesem kelimelerim cümle oluşturamıyor,cesaretim kırılıyor anlaşılır olamamaktan.Her tartışmamız,birbirmize soğuk davranışlarımız ömrümden yıllarımı çalıyor.Şairin dediği gibi,senin de bana her fırsatta hatırlattığın gibi ^^BAĞLANMAYACAKSIN^^ benim için çok geç,yüreğin yüreğime değdi bir kere …
09.10.2012
10:30-18:17
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.