Özgürlük mücadelesi
Özgürlüge hala kavusamamis bir toplumuz biz.. Onca mücadele, onca ölüm bosamiydi bugüne kadar ? Demokratik denilen bir ülkenin dikatörlügün altindayiz farkina varmadan.. Canlar aliniyor hala, ve buna ‘‘ vatani korumak deniliyor ‘‘. Siyaset deniliyor insan öldürmeye.. Oysa insan öldürmenin en büyük günah oldugunu ögreten bir ülkede yasiyoruz.. Iktidara ulasabilmek icin kulanildi dinlerimiz. Müslüman oldugunu anlatan siyasitcelere sesleniyorum, nerde sizin adaletiniz ?! Hukuk varsa neden insan ölüyor ? Hukuk Adalet varsa neden fikir ugruna katledilmis genclerin mezarini ziyaret ediyoruz ? Koltugunuzda rahat oturabilmek icin savas dediginiz o atesin ortasina yolladiginiz cocuklar nerde ? Vatan dediginiz ülke, onlarinda memlekti degilmiydi, neden simdi o ülkede degiler ? Duymak istemedikleriniz bunlar. Kulaklarinizi tikadinigiz, görmezden geldigniz, unutmaya hazir oldugunuz seyler bunlar. Ama hala bu durumu kabulenmemis, ve kabul etimcek birsürü inan var. Biz savas karsitiyiz, sizse bize karsi. Biz barisa icin savasiyoruz, sizse kan dökmeye. Kan döküldükce bitmicek bu savas. Kan döküldükce, hic birimiz tamamen özgür olamayacagiz, istesekte..
YORUMLAR
selam sayın haruka
aslında özgür değiliz biz, her ne kadar öyle gözükse de değiliz. din, toplumsal değer gibi kurumların altına alınmış, birey olmanın niteliklerinden habersiz yetiştirilen tarihini yanlış yerlerde arayan insanlarız sadece. aslında o kızdığınız yönetenler laik bir ülkenin kaynaklarını kendileri için kullandıkları için bunu pekte suç olarak kabul etmiyorlar. bir laiğin malını mülkünü canını almak sorun olmaz ki onun için. dolayısıyla özgürlük için onlara değil kendimize kızmalıyız, burada yargılamamız gereken birlerden yola çıkarak tümün bakış açısının nasıl değişmesi gerektiği sanırım. özgürlük ne bir kuşun kanatlarında, ne de bir bulutun üzerindedir. özgürlük benim, senin, bizim bakış açımızdadır. görüşmek dileğiyle :)