- 678 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yemişim alexse ne olduğuna
Yemişim alexse ne olduğuna yemişim hangi takıma gittiğine yemişim Q7 gelip gelmeyeceğine yemişim.
Ülkenin gündeminde sanki hiçbir şey yokmuş gibi herkes tutmuş alex si konuşuyor tartışıyor. Bu ülkenin belki de en kadim sorunudur bu tarz gündemlere kapılıp gidip esas olan gündemleri ise hasır altı edilmesi. Hala formamızı giyip Kadıköy stadının önüne gidip alaxsi istiyoruz diyor isek ve Galatasaray şampiyon olduğunda akın akın sokaklara dökülüyor isek ve ülkemizde roboski gibi bir olaydan sonra zaten onlar terör örgütü uzantısı deyip kapatıyor isek alevi evleri işaretlenip saldırılara maruz bırakılıyor ise şer zan, ceylan ve nice liseli üniversite öğrencisi hunharca öldürülüyor buna rağmen kimse ne roboski de ne Malatya da nede öldürülen bu ülkenin aydınlık geleceğine ses çıkarmıyor ise oturup düşünmek gerekir.
Uzunca süredir alexs tartışması ne zaman sonlanacak diye gündemlere bakıyorum. Yok ama henüz aynı tazelikte tartışmalar devam ediyor. Bu ülkenin ilimden bilimden ne kadar uzak olduğunda ne yazık ki göstergesi 90 dk oynanan maçlardan sonra sabaha kadar maçın pozisyonlarını tartışan zihniyetler bu ülkenin aydınlık geleceğini karalarken hala evimizde televizyonun karşısında cirit atıyorsak ve bu ülkede yaşanılan katliamlardan sonra hala ben sağcıyım ben solcuyum ben muhafazakarım diyor iseniz ben sizin aklınızı sorgularım. ..
YORUMLAR
Bu tur olaylar ; gundemde kalmalar her zaman olacak, maalesef. isin komik yani adamin heykelini dikiyorlar.Sonra da klupten atiyorlar. Ama dediginiz gibi asil onemli olan olaylar gun yuzune cikmiyor.Medyada da yer almiyor.Son yillarda Turkiyenin kaderini belirleyecek onemli haberleri, olanlari Taraf gazetesinden ogrendik.Ergenekon gibi, Faili Mechul Cinayetlerin gun yuzune cikmasi gibi, Ceylanin paramparca olusunu gunlerce gundeminden indirmeyen , hesap soran hep Taraf oldu.Ulkemizde eksikler cok. Aslinda sagci; solcu olmaya da gerek yok artik.Yine de umutluyum.Eskiye nazaran cok yol kattedik.Kurtlerin haklari konusunda, aleviler konusunda daha boir cok konu var.Kurt kelimesi yasakti.Ahmet Kaya klip yapacagim dedigi icin canindan oldu.Simdi ise kurt ana dilini , olmasi gereken haklari konusuluyor...Normallesmek dilegiyle....