- 1863 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
Ve Erkek Kadını..
Bir tutam zencefil bir tutam kırk kilit az da şehvet tozu , biraz da annelik.
"Karıştır adamım.. Birazdan bir kadın doğacak rüyalarına."
Öyle bir kadın ki ; kokusunda uyuyup koynunda uyanmak isteyeceksin. Dal gibi olacak , tuttuğunda senin olan seni kurtaran yalnızlığından.
Sevişeceksin saatlece yalnızlığınla seviştiğin kadar ama daha sıcak ve istekli. Erkek olmanın büyüsünü seveceksin Kadın’ın akarken damarlarında.
Soğukluğunu hissetmeyeceksin artık odandaki duvarların , parkelerin ve bedeninin.
Geçmişini silip atacak bir kalemde yada unutturacak çoğunluğunu. İstediğin gibi bir kadın doğuyor birazdan. Tam senin kaburgandan doğan bir Kadın...
Sadece Sevgi ver bir de tutku zamanları. Geliyor işte hazır mısın ?
Tut ellerinden çek kendine doğru nefesini almasını bekle..
İşte başı geliyor,
Deniz dalgasında saçları ,
Aydan güzel kaşları , burnu ve tatlı dudakları ...
Ellerinden çek be adam gövdesi geliyor.. İşte tam bir kadın herşeyiyle senin olan. Herşeyi ile sana doğan...
Bir dakika "sen nereye bakıyorsun.." ... Seni de baştan yapmalı ... Büyü be artık Adam ...
Ve Erkek Kadını.. Yazısına Yorum Yap
"Ve Erkek Kadını.." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
leb-i şima
@leb-isima
Erkekler reflü nedeni olunca kadının mayasına katmadan olmaz diye düşündüm :)
20 Ekim 2012 Cumartesi 18:13:33
bir de erkekii baştan yapmayı yazsan şairem :)) ama gözleri olmasın lütfeenn:)
leb-i şima
@leb-isima
olabilir ama yaaa :) olmazsa olmaz ki gözler :) kem kısmını oyup da yaratmak lazım
@DAĞÇİÇEĞİ@
@-dagcicegi-
bak oda olur istediğimiz gibi yaparız değilmi güzel fikir:))
20 Ekim 2012 Cumartesi 17:14:06
Evet, bayanların da kararsızlığı:))
Bayların bayması, bayanların cayması; ama anlaştılar mı ne güzel anlaşması:))
Kaleminize sağlık...
e d i b / a h m e t
@edib-ahmet
Bir rüyada doğum ne kadar da sancısız, aşk tadında... Biz erkekler nereye bakacağımızı bilmiyoruz sanki...
Kurgusuyla gayet hoştu Faize hanım... Yazınızı okumak d güzel...
Sevgiler, hürmetler...
================================= e d i b / a h m e t
Kurgusuyla gayet hoştu Faize hanım... Yazınızı okumak d güzel...
Sevgiler, hürmetler...
================================= e d i b / a h m e t
e d i b / a h m e t
@edib-ahmet
Yazı okumaya okumaya cevabı nereye yazacağımı da bilemedim, a f f o l a . . .
e d i b / a h m e t
@edib-ahmet
Tühhh, yanlış yeri kopyalamışım... özür ya sayfanızı da berbat ettim... Ne oldu bana böyle ya.. Gören de ilk kez yazı okuyorum sanır... Gerçekten özür Faize hanım... Cevabı tekrar aklımda kaldığınca yazayım:
Bayanların kararsızlığı, bayların bayması... Ama anlaştılar mı yaşanası bir dünya...
Kaleminize sağlık Faize hanım...
Bayanların kararsızlığı, bayların bayması... Ama anlaştılar mı yaşanası bir dünya...
Kaleminize sağlık Faize hanım...
20 Ekim 2012 Cumartesi 17:07:08
:)
e d i b / a h m e t tarafından 10/20/2012 5:14:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
leb-i şima
@leb-isima
:)
sözüm meclisten dışarı ... bazen de içeri ...
sözüm meclisten dışarı ... bazen de içeri ...