- 938 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
CAFE
Aşkı Memnu dizisinin fanatik bir takipçisi olan Nermin,halasının Arnavutköy ‘ deki yalısında diziyi seyrederken reklam arasında terasa çıktığında aşağıdaki cafe de dizinin oyuncularını gördüğünü diziyi mi? Yoksa canlı kanlı aşağıda olan dizi oyuncularını mı? Seyredeceğini ballandıra ballandıra anlatınca bizde merakla dinlemiştik…
İsmini yazmayacağım bir şehirde on gün arama sonucu kızıma bir ev kiraladık..Hem de mutfak penceresi yandaki cafenin bahçe tarafına bakıyor…eh… işte bizimde cafeye bakan bir evimiz oldu..
Ev güzel…bakımlı..tabi sonradan bir yığın iş açtı başımıza…Evi ilk tuttuğumuz gün ev sahibi ikinci katta olan; evin kafeye bakan camlarına demir taktırma sözü verdi..demirciyi çağırdı..ölçü hemen alındı… ancak yirmi gün sonra takıldı..cafeye çeşit çeşit insan geliyor..öğrenciler, askerler, bayanlar..kızım okulda ben de evin eksik işleri ile uğraşıyorum evde yalnız olduğumda hiç canım sıkılmıyor..cafeden gündemi takip ediyorum..neler neler konuşulmuyor orada..bazen kulaklarımı bile tıkıyorum…
Bir gün tam kızımla akşam yemeği yiyeceğiz…cafeden yalvararak konuşan kadının sesi..
_”Abi.sevdiğim adam hapise girerken beni sana emanet etti..ben sana umut verdim mi?Var mı ? abi emanete ihanet etmek..sizin vicdanınız yok mu?Ben onu çok sevdim abi iki çocuğumu.kocamı,evimi anamı,babamı terk ettim, ben onun uğruna.. sevdim abi sevdim… “
1.Adam:” Kızım bak beni iyi dinle,o sevdiğin adam ottan içeri girdi çıkması mümkün değil..geri de dönemezsin..eh.. de, bak yakışıklıda..daha ne istiyorsun
Kadın:Yalvarırım emanete ihanet etmeyin..Çıkar sevdiğim adam hapisten..onun suçu yokmuş zaten..
2.Adam: o hapisten zor çıkar..çıksa da o artık sana gelmez.. o başka avların peşine düşer…
Ve gülüşmeler…Ben şaşkınlık içindeyim..ürperdim korktum..mutfağın camını da beni görürler düşüncesi ile kapatamadım…Konuşmalar iyice iğrençleşerek devam etti…zannederim dört erkek vardı ve uçuruma gönderilmeye çalışılan geri zekalı aptal bir kadın..
Sonra adamlardan birine telefon geldi..
_”………”
_”Bana bak..o.. bugün ana yüz tane mesaj attım..niye lan cevap vermiyon..ben hasta falan anlamam hazırlan mekana in..kafamı kızdırma benim..Hem bu gece birini daha getiriyoruz
ona kıyafet bakarsınız…
Aman yarabbim ..böyle konuşmaları eski Türk filmlerinde duyardım..şu anda aşağıdaki cafede canlı kanlı bir kadın harcanıyor ve hiçbir şey yapamıyorum…
Ben oturma odasına gittim..konuşmalar uzun süre devam etti..kadın hep,yalvardı… erkekler işin zor olmadığını anlattılar…Ah..o camı bir kapatabilsem bu iğrenç konuşmaları duymayacağım..Evde yok gibi davranıyoruz kızımla tık bile çıkarmıyoruz…sanki o pislikler mutfak camından içeri girecekler gibi geliyor…gece yarısına doğru konuşmalar kesildi ışıklar
Söndü cafede..bende camları kapattım…biraz rahatlasam da sabaha kadar uyku uyuyamadım…
İki gün sonra camlara demirler takıldı…İsterlerse duvar örsünler..biz başka ev aramaya başladık bile…..
YORUMLAR
çok ama çok üzüldüm okadıncağızın haline yazık ya
B en olsam ne yapardım bilmiyorum polisi aradım herhalde
Birgün karşı sitede kadının biri camı açıp imdat diye bağırıyordu. Bir erkek saçlarından tutup içeri çekti 5 dakka sonra kadın yine camda belirdi yideaynı adam kafasına vurup içeriçekti hemen polisi aradı ekip arabası geldiadamı götürdüler.
Bir gece balkonda oturuyorum yolun karşı kaldırımda adamın biri uyuşturucu çekiyordu bali denen uyuşturucudan yıkılıp duruyordu sonra yere oturdu şarkı söylemeye başladı hemen polisiım polis gelene kadar adam gitmişti sitenin içine girdi polisler buldu götürdü.
Yine birgün adamın biri karşımızdaki çarşının orada maçsonrası tabancasıyla saydırıyordu balkondan baktım adam orada tabanca sıkıp duruyor yine polisi aradım polisgeldiadamı götürdü.
Ben böyle birdurum olduğunda polisi arıyorum senin yerinde olsam polisi arardım
sareyaprak
Kulak misafiri olduğumuz ve ne yapacağımızı şaşırıp öylece kalacağımız olaylar çok yaşanıyor malesef. Kadir beye katılıyorum. Bende cafe işlettiğim ilk zamanlarda bir kaç kişi akıllarınca haraç istediler tehditle. Ertesi gün hazır olmasını ve olacaklardan sorumlu olmayacaklarını söyleyip gittiler. Eşimin tüm karşı gelmelerine rağmen ben polisi aradım bilgilendirip adresimizi de verdim. Ertesi gün geldiklerinde adamlar, tekrar aradım polisleri buradalar diyerek ama bu gün 12 sene oldu polisler hala gelecekler. Eşimse hala dalga geçer benimle kimi kime şikayet ediyorsun diyerek.
İnşallah bir an önce taşınırsınız.
Sevgilerimle...
seher_yeli tarafından 10/21/2012 2:42:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
sareyaprak
efendim bende diyecektim evi değiştirin diye derken yazının sonuna gelmişim ve yazmaya gerek kalmadan zaten kararınızı almışsınız neleri yokki şu hayatta bazen insan olduğumdan utanıyorum göz görmeyince gönül katlanıyor dan yola çıkarak kulak duymazsa kafeden uzak kalınırsa bildiğiniz yerden devam edersiniz hayata saygılarımla selamlar
sareyaprak
Biz çıkacağız evden,onlarla uğraşamam,çünkü tehlikeli insanlar...sevgiler saygılar.
hikaye ülkemin gerçeklerini anlatmakta.sadece yakın bir şahitlik olmuş olaya.
hele günümüzde,büyük şehirlerin işsizlik ve iğrençliği içinde para için nice kadınlar kullanılmakta.
Ülkeme bir haller oluyor da sonu neye varır bilemiyorum.Biz böyle bir toplum değildik.sözde müslümanız....
anlatımı güzel bir yazı. tebrikler.
sareyaprak
sareyaprak
İşte ...ne söylenebilirki...sevgiler saygılar...
Sare Hanım, öyle bir ülkedeyiz ki, aklınıza polisi aramak gelmiyor...
Gelmiyor çünkü poliste adamları olmasa bu adamlar o kadar rahat olamazlar, o kadar sessiz olamazlar...
Oturduğumuz apartmanda evi kerhane gibi işletmişlerdi bir defasında. Hem de aleni, giren çıkanın hesabı yoktu. Yanlışlıkla zilimiz çalındığı olurdu gecenin bir yarısı...
Polise ne kadar bildirdiysek de sonuç alamamıştık...
Nasıl olduysa sonra taşındılar da apartmanımız soluk aldı...
Eğer polise bir evde solcular var deseniz koca bir ekip göndereceklerinden emin olabilirsiniz...
sareyaprak
Sevgili Arkadaşım.
Dünyanın neresine, hangi köşe-bucağınıa giderseniz gidin o tip pislikleri göreceksiniz. Çünkü onlar çok çabuk üreyen ve her tarafa yayılabilren mikrop türlerindendir. Bunlara karşı yapılabilecek en etkili şey ise sorgususz sualsiz itlaf etmektir. Hem de ibret-i alem olacak şekilde itlaf..Yani yok etme...Mesela Osmalı devletinde olduğu gibi karınlarından çengele asıp günlerce sallandıracaksın, iç kanamadan mosmor olarak geberecekler ki akılları başlarına gelsin. Mevcut kanunlarla iki günde hapisten çıkacağından emin olan bir it işte böyle pisliklerin içine dalmakta sakınca görmüyor.
Bu arada şu kızlarımız da artık açsınlar gözlerini. Bunca iletişim aracına rağmen hâla batağa düşebiliyorlarsa biraz da suç kendilerinde...
Selam ve sevgilerimle.
sareyaprak
O aptal kadınlara ne demeli..aşk mış buyur işte aşk...yani hala öfkem geçmediği için böyle yazıyorum...ve ben hiç bir şey yapamadım o kadın için..teşekkürler yorumunuz için...