DEMİŞTİN YA....!
Her şeyin bir karşılığı vardır’’ demiştin ya..UNUTTUĞUN bir şey vardı; ben seni sevmeye başladığımda, beni sevmeni istemedim ki...!!! sana aktım sadece... yüreğimle, gözlerimle, bana ait ne varsa her şeyimle... razıydım; verdiğin bir kuru dala. yeterliydi; ellerinin bile değmesi ona..!
’’Her şeyin bir karşılığı vardır’’ demiştin ya...BİLMEDİĞİN bir şey vardı; benim sevgim satılık değildi; ne paraya ne de pula... sana bırakmıştım kendimi sadece
düşünmedim ki hiç beni üzer mi diye.. çünkü; teslimdi kalbim; o dudaklarının arasından çıkacak tek bir söze, o gözlerine bakabilmek için yarattığın tek bir saniyeye bile....
’’Her şeyin bir karşılığı vardır’’ demiştin ya...ANLAMADIĞIN bir şey vardı; gördün mü kendini hiç benim gözlerimde, bakarken sana Aşk la, duyabildin mi hiç, o kalbimin sana olan çığlıklarını, , bağıra bağıra haykırdığım o sözlerden, şeçtin mi aralarından seni ne çok özlediğimi..
İster git benden, istersen unut beni...Sen Sevmesen de, ben zaten Seviyorum ki Seni..!!! Anladın mı şimdi beni...!
Bak..! her şeyin karşılığı olmuyormuş değil mi? Ben Seni Severken, Senin Beni Sevmediğin gibi...!!!!
/NergizA/
YORUMLAR
Yanılmamışım.. Bu hassas ve ince düşünceli ruh, işte bu satırlarda böylesi duygu dolu, romantik ve gerçekten duyumsayarak, inanarak yazıyorsa, üzülerek belirtmeliyim ki, ( burada kelimeler tükendi, gerisi gelmedi.. düşüneyim biraz yazarım devamını.)
evet,, üzülerek belirteyim ki, muhatabı , yani yazının muhatabı kör , sağır ve duygusuz.
nergizA
Seven sevileni sevdiğini bilmelidir.Seven yürek koşullar ne olursa olsun sevilen onun değerini bilmelidir.Ona göre kararını vermelidir.Aldatmamalıdır.Bu sevginize karşı duyarsız olması oldukça içimden acı hissetim.
Bu güzel duygularınızı sevdalın yaşamı hiç teredütsüz sizinle palaşmalıdır.Onun has baçesinin gülü olmuşsunuz.Ama gülünüzün solmasına seyirci kalışı üzücüdür.Yaşam sürprizlerle doludur can dostum.Yaşam ergeç doğru yönünü saptıracaktır.Resimde ki güzelliğinizle,kaleminizde ki sevgi ve güvenin gizemi sizde var olduğu sürece mutluluğunuza gölge düşeceğine inanmam.Haklısınız her şeyinizle...Hak yerini bulacaktır.
Güzel duygularınız paylaşırım...
Sevgim sevgin olsun can dostum,sevgi ve selamlarımla...
nergizA
evet yaşam süprizlerle doludur.. anlık yaşadıklarımız geleceğe mal edemeyiz.. ne acıların üstüne gülüşler kondurmadık mı? gönlünüze sağlık. saygımla