- 1366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
askerlik
KÜÇÜK YAŞLARDAN BERİ ASKERE GİDEN ABİLERİMİ GÖRÜNCE HEP HEYECANLANIR BENDE BİR GÜN ASKERE GİDİCEM DİYEREK HAYALLERE KAPILIRDIM .BENDEN BÜYÜK OLAN BEŞ ABİM GİTMİŞTİ ASKERE SIRA BENDE İDİ BENDE BU VATAN BORCUNU OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ JANDARMA OLARAK TAMAMLAYIP GELDİM.LAKİN BU GÜNÜ DÜŞÜNDÜĞÜMDE PEYGAMBER OCAĞI DEDİĞİMİZ BU KUTSAL GÖREVİ BEDELLİ ASKERLİK ADINDA BİR UYGULAMAYLA TÜM DEĞER VE KIYMETİNİ ÖNEMİNİ MANEVİYATINI YOK EDECEK ŞEKİLDEKİ BU DÜŞÜNCEYİ HALA KABUL EDEMEDİĞİMİ BİLDİRMEK İSTİYORUM.BU KADAR KUTSAL BİR DAVANIN NASIL BEDELİ OLUR .
BU DURUMDA ŞEHİD OLAN VATAN EVLATLARININ YAŞAM HAKKI ELİNDEN ALINMIŞ OLMUYORMU BİR CANIN BEDELİ 30 000 LİRAMI .PARASI OLAN BEDEL YATIRIR ÇATIŞMADAN SICAK ORTAMDAN UZAK OLUR VE HALA BU ÜLKEDE UTANMADAN SIKILMADAN YAŞAR ÖYLEMİ PEKİ PARASI OLMAYAN VATAN SAVUNMASINDA CANINI VERİR VEYA SAKAT KALIR BU VATAN EVLADI DEMEZMİ BABA 30000 BİNLİRAN YOKMUYDU DUYUYORUZ ŞEHİD OLANLARIN ARDINDAN .................KADERİYMİŞ..............HADİ CANIM KİM İNANIR BUNA KADER OLGUSU PARASI OLMAYANAMI İŞLİYOR SADECE VELHASIL İNANÇ VE KADERLE KADERCİ BİR TOPLUM HALİNE GETİRDİLER BİZİ ŞUNA KESİN KANAAT GETİRDİMKİ VATANIN SAVUNMA VE YÜKÜ FAKİR GARİP GUREBANIN SIRTINDA ONLAR İNANDIĞI GİBİ YAŞADILAR VE ALLAH KATINDA ŞEHİD OLARAK CANLARINI VERDİLER . BUNDAN HİÇ KUŞKUMUZ YOK CAN KORKUSU ÇEKENLER KUTSAL GÖREVİ 30000 LİRAYA SATANLAR UTANSIN UNUTMAYALMKİ BEDELLİ NESLİ BİR GÜN VATANINIDA ÜÇ KURUŞA SATACAKTIR BU BÖYLE BİLİNE ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.