- 4328 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
Hayat.İşte
Nereden başlamam gerektiğini bilemedim şimdi. Olsun, ne de olsa senin de başın sonun belli değil…
- Hadi birer fincan kahve yap da gel, tembel !
Özel bir insansın sen. Çevresine huzur ve mutluluk saçan, bu sebeple de seni lisanslı sevmek lazım. Gerçi bazı kaynaklar melek olduğundan da dem vuruyor ama neyse; şımarma hemen. Zaten kanatların yok, pek inandırıcı olamıyorsun o konuda.
Bazıları dostluk kavramını yeniden nitelendirirler ve bu değere olan yıkılmış inancımızı yeniden inşa ederler. Çok olağan bir durum değildir varlıkları. Sırf sevinesin diye seni öyle kategorize edeceğim.
Dostluk, dillere pelesenk olmuş içi boş bir söylem haline geldi artık maalesef. İlk istasyonda kaç paralık olduğunu gösteriyorlar bu tipitipler. İçten pazarlıklı olduğunu, samimiyetsizliğini bildiğim halde o kelimeyi defalarca dile getiren sevgili dostlarıma da, bu vesile ile ağız dolusu sevgilerimi(!) sunuyorum. Neyse meselemiz onlar değil şimdi.
- Gülme be, ciddi bir şey anlatıyoruz şurada. Tövbe tövbe…
Dostluk özveriydi, emekti, riske girmekti ve sen bunu biliyordun. Çünkü sen de tıpkı benim gibi kazıkları yemekten geliyordun. Sanırım buydu geçmişten beri birbirimizi tanıdığımız hissi veren. Bu devirde “biz” olmak önemliydi ve bilirsin ki çok mütevazı insanlar olarak iki deli, bunu başardık.
Bir dost senin gibi bakmalı, senin gibi konuşmalı ve senin gibi koşmalı dostuna. Aferin sana. Ben zaten bu konuda oldukça başarılıyım da, sen de işi biliyorsun.
- Ne?
- Sensin ukala !
İki cambaz bir ipte oynamaz derler ya, biz oynuyoruz hatta yer yer halay çektiğimiz bile oluyor. Bu tezi ortaya koyanlara şey olsun, ııı örnek olsun. Gerçi ben seni idare ediyorum üzülme diye, neyse…
- Kaşlarını kaldırma bak, içim gıcıklanıyor…
- Gülme..
Hatırlıyor musun?
Bir yaz gecesi, dalga sesleri eşliğinde içmiştik ya; işte o benim hayatımdaki en güzel, en lezzetli kahvelerden biriydi. Hemen şımarma. O kahve benim tarafımdan içilmekle şereflendirilmişti, sebebi buydu yani…
- Hatırlamıyor musun?
- Ee yaşlılık be kuzu. Sen de haklısın..
- Ne ? Sensin o !
Yani diyeceğim o ki, benim gibi bir dosta sahip olduğun için gerçekten çok şanslısın. Allah beni senin başından eksik etmesin. Bana bir şey olmasın yeter ki. Hayata renk katan benim çünkü…
- Ne alaka ukala ya? Hiç de değil…
İşte ben böyle değerli, böyle sevilesi insanım. Söylemek istediklerimin özeti buydu. Sen de aslında tam bir baş ağrısısın biliyor musun? Hiç çekileceğin yok ama Hayat.İşte…
- Şşşş. ayıp !
Daha bir de “Annemin, Allah belanı versin dediği gün tanışmıştık seninle “ diyor, o sözü bana atfediyorsun.
Üvey evlat mısın nesin. Benimle uğraşacağına kendi haline yan. Annen bile, başını okşayacağına beddua etmiş, ben sana değer vermiş bağrıma basmışım; buldukça buturuyorsun...
- Sen ‘hadi ordan’ !
Beni seviyorsun biliyorum. Ayıp olmasın diye ben de seni seviyorum…
Bugün senin doğum günün. Bugün ne güzel bir gün. Şimdi kaç yaşına girdin desem yirmi iki dersin biliyorum. Doksan da yaşasan yaşlanmazsın. “kurulanırım geçer” dersin. Aaah ah sen…
- Salla başını salla. İşine geldi tabi.
Ben senin için en anlamlı hediyelerden biriyim, söylemene gerek yok. Aslında bir hediye paketine girip sana gelecektim, uçakta kargo bölümüne portakal suyu vermiyorlarmış, vazgeçtim..
Neyse. Yine bir gün karşılıklı içmek kısmet olacaktır inşaallah. Uçakta az veriyorlar zaten.
Sevdiklerinle nice, nice, nice güzel yıllara; sevgi, huzur, sağlık, umutla, omuz omuza…
Gül yüzünden derin tebessümlerin hiç eksik olmasın…
Sevgimle Hayat…
İ y i k i V a r s ı n !
İ y i k i V a r ı z !
İmza: uyuz :)
Tuncer Canseven
YORUMLAR
Çok güzeldi dostluğun dile gelişi..selam olsun her iki yüreğe de...doğum gününü burdan da kutlarım Hayatcanımm:))
Egoist yağmurcan da yapmış gıcıklığını:)))
Sevgilerim gönül dolusu, yüreğimden yüreğine canımm...
Hayat.İşte
sevgimdesin hep..
YağMuRun İzİ
gıcıklık konusuna itirazım yok elbette :))
sana da selam olsun ismirli, teşekkür ederiz.
sevgi ve saygılar...
Nasil kiskandim anlatamam:)ne guzel dostlugunuz.dogum gununuz kutlu olsun hayat.e valla seni de tebrik ederim tuncer tum dayanilmaz egona ragmen harika yaziydi
Hayat.İşte
hakikaten arkadaşın egosu tavan yapmış durumda ama,dost dedik bir kere yapacak bir şey yok:))
sevgimle..
YağMuRun İzİ
hem, sen de onlardan birisin, biliyorsun. söyletme beni şimdi :)
sevgiler..
"Uyuzsun oğlum sen" cümlesi çınladı kulaklarımda:):)
Ben uyuzum uyuz olmaya da senin bu kadar şımarmaya ne hakkın var diyeceğim ama sen hep şımar:):)
Sen şımardıkça, şımarmaya özenti yanım şımarıveriyor....
Severim Güzel gününü de seni de Hayatcan:):)
Yazanın da yüreğine sağlık ki, tam seni anlatan cümleleri toplamış:)
yitikhatıra tarafından 10/18/2012 3:13:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat.İşte
açılışı sev yapmıştın,Tuncer dost ta tadımıza tad kattı güzel ve içten düşünceleriyle.
böyle güzel dostlara sahip olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi.
iyi ki varsınız,iyi ki benim dostlarımsınız.
hepinizi çok seviyorum..
YağMuRun İzİ
teşekkürler arkadaşım. senin de gönlüne sağlık.
sevgi ve saygılar..
ya ne diyeyim bilemedim sevgili dostum :)
tam sana göre,delice bir doğum günü kutlaması olmuş:))
sen,bu sitede ilk edindiğim dostsun biliyorsun.
ve o dalga sesi eşliğinde içtiğimizi hatırlıyorum elbette; kahveyi:)
o kadar da yaşlanmadım henüz,bunak muamelesi yapma uyuz :))
biliyorum,ukalayım,şımarığım ama seviyorum dostlarımı,ee mecburen seni de:)
Allah hakikaten eksik etmesin,iyi ki varsın canım dostum..
güzel yüreğine kocamann teşekkürler.
hep birlikte,mutlu,umutlu ve güzel yarınlara..
sevgimle can dostum..
YağMuRun İzİ
biliyorum, annen haklıydı.. tanıştığımız gün tarihin sayfalarına kara yazıyla yazılan bir gündü, kaderimin üzerimde oynadığı bir oyundu. düşeş attı; yapacak birşey yok :))
her haliyle güzel dostum benim, dünya döndükçe var ol.
hep mutlu ol..
sevgimlesin..
Hayat.İşte
ben o günü bir hatırlasam zaten biliyorum yapacağımı ama:))
sende hep var ol sevgili dostum.
iyi ki varsın..
Ne güzel bir yazıydı.Sevgili Hayat dostun yüreğince sıcaklığının yansıdığı nadidelikte.
Çoğu yerde nasıl güldüm.Allahım değerli dostumuza bir ömür boyu mutluluklar nasip etsin, sevdikleri ve sevenleriyle birlikte geçireceği nice nice uzun seneler dilerim.
Rabbim dostluğunuzu bozmasın.Yazınızda bahsettiğiniz gibi (hani sevgilerinizi yolladığınız dostlarınız ) :))) dostluk kavramının içi öyle boşaltıldı ki... malesef çok haklısınız.
Gıpta edilesi bir örnekti yürek paylaşımınız.
Yazan ve yazdıran dostlara selam ve sonsuz saygımla.
Hayat.İşte
nasıl mutlu etti beni bugün dostlarım bir bilseniz..
hep birlikte,sağlıkla,mutlulukla ve gerçek dostluklarla geçireceğimiz ömür diliyorum bende hepimize..
sevgili dostuma bir kez daha minnetlerimi sunuyorum.
dostlarmızın eksikliğini görmeyiz dilerim.
sevgimle..
YağMuRun İzİ
evet dostluk.. telaffuz edeceğimiz insanları özenle seçmeli ve dişlerimizi kırmaktan sakınmalıyız. :)
hal bu iken, güzellikleri paylaşabileceğimiz, gönüllerini ortaya koyan insanlardan daha büyük zenginlik ne olabilir ki..
yan sanayi dostlara da sevgiler göndermek düşüyor bize ancak :))
tekrar teşekkür ederim. saygı ve sevgiler..
Yazı başlığı dikkatimi çekti, doğrusu çok yazı okumuyorum.
Dosttan dosta ne güzel/özel bir hediye olmuş...
Bu vesileyle; doğum günü sahibinin Hayat.İşte'nin doğum gününü kutlarım. Sağlıklı mutlu tüm sevdikleri ve sevenleriyle birlikte nice nice yıllar, yaşlar dilerim.
Eser sahibinin mutevazılığına da diyecek söz bulamadım :))
Dostlukların; baki olması ve nice kahve içimlerinde buluşmanız, pekişmesi dileklerimle...
Hayat.İşte
evet gerçekten çok mütevazidir dostum:))
nice kahve içimlerinde hep birlikte olmak dileğimdir.
iyi ki varsınız sevgili dost iyi ki...
YağMuRun İzİ
mütevazı olduğum konusunda da hemfikir oluşumuza sevindim :))
güzel dilekleriniz için teşekkür ediyor; saygı ve sevgilerimi sunuyorum.