- 1011 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
44 - 48 BULUŞMASI
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
44 - 48 BULUŞMASI
KADİR DURAK
Kalıcı hizmetlerin temelleri istişare ile atılır.
15 Ekim 2012 Pazartesi günü Malatya’dan Muğla’ya bir heyet geldi.
Heyette;
Muğla Malatyalılar Dernek Başkanı Nüvit ATEŞ,
Doğanşehir Belediye Başkanı İbrahim KARAMAN,
Pötürge Belediye Başkanı Necdet AYAYDIN,
Dünya Gazetesi Malatya Temsilcisi Semira AKTAŞ,
Malatya Güneş Tv Yn. Krl Bşk.’ı Duran ÖZKAN,
Güzel Malatya Dergisi ve Ajans Mutlu Sahibi Hatice MUTLU,
Doğanşehir Gazetesi Sahibi Hüseyin KARAASLAN,
Malatya Gerçek Gazetesi Sahibi Mahmut ÇAKIR,
İHA Malatya Temsilcisi Nihat ABACI,
Malatya Esnaflarından Mustafa SELÇUK,
Rehber ve Turizmci Necdet İKİZ Bulunuyor…
Fethiye’nin şipşirin Turizm beldesi; Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YILMAZ’a misafirperverliği, turizme yapmış olduğu hizmetlerinden dolayı; “Plaket.” Verildi. Heyet; Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YILMAZ’IN makamında bulunanlara kaysı ikramında bulundu.
Ölüdeniz ziyareti sonrasında;
Fethiye Belediye Başkanı Behçet SAATCI’yı ziyarete geldiler.
Fethiye Belediye Başkanı Behçet SAATCI,
Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Yılmaz CESUR
Bu ziyaretten son derece mutlu olduklarını ifade ettiler.
Fethiye’yi marka yapma yolunda çalışmalar yürüten Fethiye Belediye Başkanı Behçet SAATCI’ya “Plaket.” Takdim eden heyet, kaysı ikramında bulundu.
Fethiye Belediyesi Meclis Salonunda gerçekleşen buluşma karşılıklı olarak güzel fikirlerin konuşulduğu bir atmosfer içinde tamamlandı.
Ziyaretin ana amacı; ülke tanıtımına katkıda bulunmak ve insanların ileriki zamanlarda karşılıklı olarak ziyaretlerde ve gezilerde bulunmasının ön hazırlığını yapmak olarak değerlendirildi.
Nemrut Dağı’ndan güneşin batışını seyretmek için, güneşin doğunu seyretmek için binlerce kilometre uzaklardan insanların akın akın geldiği Malatya Kaysı ile adını dünyaya duyuran vilayetimizdir.
Heyette bulunanların Malatya’yı tanıtma gayretlerini takdir etmemek mümkün değil.
Pötürge diyoruz; Belediye başkanımız; Necdet AYAYDIN; “Dünyanın hiçbir yerinde olmayan bir şekilde bal imal edildiğini anlatıyor. Memleketin arıları bile Malatya’nın tanıtımı için özel bal imal ediyor.
Doğanşehir diyoruz; belediye başkanımız; İbrahim KARAMAN “Kuru fasulye, elma ve alabalık diyor.
Akçadağ: Bal armudu ile ünlü ve markalaşmış durumda, yarış atları yetiştiren haralar ile meşhurdur.
Akçadağ’ın bir de taş’ı ünlüdür. Diyerek espri yapıyor İbrahim başkan.
Arguvan; kavun ile ünlüdür. Hele bir de Arguvan türküleri var ki;
Şaire;
“Ben şiiri bin yıllık yoldan tanırım
Ne zaman bir Anadolu Türküsü duysam şairliğimden utanırım.” Dedirten özellikte türküler.
Darende; inanç turizminin merkezidir.
Hekimhan; ceviz ile ünlüdür. Kendine has özellikleri barındıran bir ceviz üretimi yapılmaktadır.
Kale; çilek ile adını duyurmuştur.
Yeşilyurt; kirazları dünyaca üne ulaşmıştır.
Doğanyol; nar üretiminde en modern teknikleri kullanmakta, adını duyurmaktadır.
İbrahim başkanın Malatya ilçelerini anlatırken ne kadar içten ve samimi olduğu gözlerindeki Malatya sevgisinden belli oluyor.
Arapgir; diyoruz.
Necdet başkan; “Üzüm üzüm iki gözüm Arapgir.” Diyerek söze giriyor. Ve Arapgir denince; dut pekmezi unutulamaz.” Diyerek Arapgir’i anlatıyor.
Bu ziyaretler esnasında;
Fethiye’deki Malatyalılar (FEMEKYA) Dernek Başkan Vekili – Eğitimci Hüseyin ERDOĞAN
FEMEKYA Müteşebbis Heyetinden 1. ve 2. Dönem Başkan Yardımcısı – İşadamı Sedat GÜRES
FEMEKYA Sekreteri – Sanatçı Hasan KAL
FEMEKYA 2. Dönem Başkanı – Şair - Yazar Kadir DURAK
FEMEKYA Kongrelerinin Değişmez Divan Başkanı – Eğitimci Metin DELİBAŞ
El Sanatları Uzmanı – Ayşe Hatice ALAGÖZ
Malatya heyetine iştirak ediyor.
Fikir alış verişinde bulunma, ilçelerin tanıtımlarının yapılması ve ileriki zamanlarda Malatya’dan Muğla’ya; Muğla’dan Malatya’ya ziyaretlerin artarak devam etmesini sağlamaktı.
15 Ekim 2012 Pazartesi Fethiye Belediye başkanının hazırlatmış olduğu tekne ile Fethiye koyları gezildi.
16 Ekim 2012 Salı günü Ölüdeniz belediye başkanının hazırlatmış olduğu tekne ile ölüdeniz koyları gezildi.
17 Ekim 2012 Çarşamba günü Göcek Belediye Başkanı Recep ŞATIR’ın hazırlattığı tekne ile Göcek koylarını gezecek olan heyet;
Sarıgerme ALİNDA İN Otelde konaklamaktadırlar.
Fethiye Belediye Başkanı Behçet SAATCI’ya, Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YILMAZ’a, Göcek Belediye Başkanı Recep ŞATIR’a teşekkür ediyor, takdirlerimizi arz ediyoruz.
Bu tür ziyaretlerin zaman zaman yapılmasında her zaman yarar vardır.
İnsanların samimi davranışlarının gözlendiği ziyaret için ziyarete katılan bütün değerli insanlarımızı kutluyoruz, tebrik ediyoruz.
MALATYA VE İLÇELERİ;
KAYSI – KAVUN – BAL ARMUDU- YARIŞ ATI ÜRETME HARALARI – KURU FASULYE – ELMA – ALABALIK ÜRETME ÇİFTLİKLERİ – CEVİZ – ÜZÜM – DUT PEKMEZİ – ÇİLEK – KİRAZ –
VE; İNANÇ TURİZMİ İLE ADINI DUYURMUŞ MARKALAŞMIŞTIR…
Marka çok önemli bir husustur.
Marka her zaman hususiyet arz eder ve ticari faaliyetlerde işlem hacminin pozitif olarak artmasını sağlar.
48’den 44’e selam olsun….
Engin maviliklerden, sarı çiçeklere….Merhaba…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.