İçimizdeki “Gerçek” Müslümanlar
İçimizdeki “Gerçek” Müslümanlar
En fazla bir beraber olmamız gerek şu günlerde, ne hikmetse daha fazla ayrışmalar var..Tarikatlar,cemaatler..Kendi tarikatından olanları en iyi müslüman ilan eden, kendi cemaatınden olanları en doğru yolda sanan, en acısıda kendi sınırları dışına çıkanları “cehennemlik” ilan edecek kadar kara cehalet içine düşmüş zihniyetler...
“Bütün müminler kardeştir..” bu sözü hepsi bilirler, bende gönülden tasdikliyorum..Peki yukarıda söylediklerimle bu sözü nasıl zihninizde yorumluyorsunuz.. “Ne olursan ol yine gel..” diyen bi din anlayışlının torunu olarak görüyorum kendimi. Peki sigara içtiği için insanları kendi içine almadıkları o malum cemaatinin anlayışını nasıl karşılıyorsunuz? Siz sevgi kardeşlik olan İslam dininin içine nasıl nifak sokarsınız? Bir hıristiyan veya yahudi veya başka dinden insan İslam düşmanlığı yapabilir bu anormal birşey değil. Peki bu “din” adına yapılan kamplaşmalar? İslama hizmet ediyoruz deyip bu yola baş koyup yine müslümanlar arasında ayrımcılık yapmak... Bundan daha fazla İslam düşmanlığı olurmu? Siz bunun hesabını Yüce Allah’a nasıl vereceksiniz?
Kul ile Allah arasına peygamber dahi giremez..Malum “hoca efendi” otur dediğinde oturup kalk dediğinde kalkıyorsunuz. Kula kulluk etmek o kulu Allah’a şirk koşmaktır.. Bunun cezasını malum cemaat ve tarikatlar benden çok daha iyi bilirler.
Kendi cemaatinden insanları ,yine kendi cemaatinden insanlar sayesinde başka insanların hakkını yiyerek devlet memuru yapmak ,devlette belirli mevkilere getirmek İslam dahil hangi dinde kabul bulur? Allah’tan zerre kadar korkan insan titrer ve asla böyle bir şey yapmaz. Allah dan korkmayanları korkunç bir azap beklemektedir.
Son sözüm şudur “Lekum dinikum veliye diyn” “Sizin dininiz size, benim dinimse banadır”…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.