YORUMLAR
Kemnur
heyecan içeren bir bölümdü ....kutlarım...
ne yazıkki yaşanılması istenmeyen bu durumlar gizli kapaklı ayıp günah diyerek saklı kalmış binlerce hikayeden biri bizzat görev yaptığımda hastalrın yaşadıklrını hem muayne hem anlatımla şahit olmamdan dolayı bir daha da üzüntü ile takip ediyorum..bu öyküyü çok okuyan olması arzumdur. bu tür olayların açığa çıkıp insanlık vakfına sahip olunması toplumun bu iğrençlkten ayıklanması adına örnek bir öykü saygılrımla...
Kemnur
Dilber şokta şu anda. Beraber olduğu kişinin yaptıklarını duyunca kendinin başınada kötü şeylerin gelmemesine memnun. Şu an tam hatırlamıyorum ama bir laf vardı.'' Bana söyle arkadaşını,sana kim olduğunu söyleyeyim.'' Bazen seçtiğimiz arkadaşlar hayat yolumuzu tamamen değiştiriyor. Anne ve babaların bu konuda çok dikkatli olup çocuklarına sahip çıkmaları gerekiyor. Şu anda polislerin uyguladığı yöntem katilin arkadaşıda katildir, suç ortağıdır gözüyle bakılması...
Çiğdeme gelince, Ne yazık ki toplumumuzda tecavüze uğrayan kadına ''O da kuyruk sallamasaydı'' denir. Üstelik bu sözü yine en çok kadınlarımız kullanır. Ve o kadına hep kötü gözle bakılır. Dışlanır, görüldüğü yerden nasıl kaçacağını şaşırır insanlar. Bir takım erkeklerde '''Nasılsa bunun adı çıkmış bende payıma düşeni alayım'' zihniyetinde haraket ederek o kadına rahat vermezler. Hele ki son zamanlarda tecavüz davalarında kot pantolan giymeseydi, giyimi tahrik ediciydi diyerek hafifletici sebeblerin kullanılması çok acı ne yazık ki...
O kadın ilk başta kendi ailesi ve çevresi tarafından dışlanıyor. Çiğdem ilk başta benim gönlümden geçeni yapmış İsmail'i yakalatmak istemiş ama yine toplumun ona ne gözle bakacağını ve haklı olarak geleceğini düşünerek vazgeçmiş. Ben yazık diyorum...:((((
Çünkü yapılanlar ne kadar örtbas edilirse kadınlar bu tür tecavüzlere her zaman maruz kalacaklardır. Önce bizler toplum olarak o kişilere sahip çıkmalıyız. Yasalar sahip çıkmalı ki gerçekler ortaya çıkarılıp caydırıcı cezalar uygulanmalı...
Ve asla susmamalı...
Emeğinize, yüreğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
Kemnur
İçler acısı bir aile dramı, gelişmeleri takipteyim, selam ve saygılarımla.
Kemnur
Ailenin yetiştiriliş tarzında tuhaflıklar var sanıyorum....
Aynı kalitede devam ediyor öykü...
Tebrik ediyorum...
Saygılar...