Seni Seviyorum Galiba…
Seni Seviyorum Galiba…
Hani sorarım ya kendime bazen, “Kim bu adam? Yoksa asırlar öncesinden mi tanıyorum?” der, gülümserim ya için için. Mutlu da olurum, çarpar kalbim kendime sorduğum bu soru için.
Tebessümüm sanadır; ah yar ah, sanadır o an; anlasana!
Huzur bulur, çarpar sonra yüreğim ve içimden bir ses haykırır bana; “Hadi ona git! Üzdüğün yeter! Konuşsana!”
İçimde kuşkular vardır ya benim hep. “Hayatında birisi var mıdır?” diye kalbimden geçirip, önce kendimi; sonra başka bahaneler üretip, seni de yerim ya sürekli… Paylaşamam ya kimselerle sohbet için bile… İfade edemem ya söylemek istediklerimi hiç…
Ah bir bilsen içimdekileri sen… Ah bir bilsen!
Tutulup kaldığımı, seni görünce utangaç olduğumu, suskunlaştığımı, sana bir türlü açılamadığımı, ilk adımı senin atmanı beklediğimi, her yolu deneyip de bir sana söyleyemediğimi, ne kadar etkilendiğimi bir bilsen…
Sahi! Bir bilsen evrene sığar mıydık o an?
Senden ayrıldığım an seni özlediğimi, yokluğunda bir yanımın hep eksik kaldığını, içimdeki o anlaşılmaz duygunun asla içime sığamadığını; giderek, içimdeki “Ben” dışında senin de bana ikinci bir “Ben” olduğunu, sevgimin sınır tanımayan sonsuzluğunu bilsen…
Haklısın! Bilemezsin ki! Bir bilsen…
Tüm gün okulda, sıraların arasında aklımdan binlerce kez geçtiğini; aklıma gelen şiirlerinin ve sevgi sözlerinin, en önemli zamanlarda, en kritik anlarda bile gözlerimin önünde oluşunu ve farkında olmadan gülümseyişimi…
Bilsen… Ah yar ah! Bir bilsen…
Biliyorum, soruyorsundur kendine, “Neden BEN?” diye ve ben de defalarca soruyorum kendime, “Neden SEN?” diye…
Neden mi? Bazı şeyler vardır, sözcükler ifade edemez onları, anlatamazsın, sıkılırsın ya… Sen yokken hiç zaman geçmez de, varlığında ne çabuk geçer ya…
Giderek ikinci bir “Ben” oluyorsun benim içimde…
Seni seviyorum galiba…
Galiba mı? Galiba fazla oldu…
Seni seviyorum…
...............................
Seslendiren : Suskunbiradam - Turgay
YORUMLAR
İlk harften son harfe kadar vuruyor yazı. Bir sevda masalından çok öte... Bir sevda hakikati bu deneme. Öylesi içten, öylesi yürek dolusu, öylesi yağmur gibi yağan duygular akıyor ki... Okurlar kendi sevdalarını bulurlar bu harika yazıdan...
Bu nasıl bir duygu seli ki; önüne ne gelirse katıp götürebiliyor. Bu nasıl bir nesir ki; şiirleşmiş cümleler. Sanki bir manzum yazıda hissi veriyor. Bu nasıl güzel bir sevmek ki; en sessiz çığlıklarla sesleniyor muhatabına.
Sevilen kişi asırlar öncesinden de ötelerden bir zamanda seviliyordur, seviyordur bence. "Paylaşamam ya kimselerle sohbet için bile… İfade edemem ya söylemek istediklerimi hiç…" demişsin. Zaten paylaşım sözlerle değil, duygularladır aslında. Duygular değil mi böyle bir muhteşem yazıyı yazdıran sana?
Sonsuz tebriklerimle...
Sevgiler, selamlar...
gulnagme
En evvel seslendirme için çok çok teşekkür ediyorum. Yazıma can verdi.
Ayrıca yazı için övgü dolu sözlerin bana kıvanç sağlar.
Sevgiler, selamlar...
Ne kadar tatlı bir aşk dile gelmiş sayfada... Aşkın halleri ve yürekteki etkileri... İki harika müzik ile geçişlerle bir de Turgay hocamın sesinde duygu duygu aktık aşkna(ğ)melerinde... Aşk sen ne güzelsin dedirti sayfada bulduklarım...
Aşk biz müziktir, her yürekte farklı çalan... Müziğiniz hiç susmasın...
Her iki yüreğin emeklerine, duygularına sağlık...
Sevgiler, hürmetler...
================================== e d i b / a h m e t
gulnagme
Saygılar...
gulnagme
Saygılar...
Duyguların saf ve temizliği yansımış sayfaya. O kadar içten ve samimi. Bu yazıya nefes olan hocam ise duygularınızın tercümanı olarak hissettirdi bizlere.
Her iki yüreğede çok teşekkür ediyorum. Sevgi ve saygılarımla...
gulnagme
Sevgiler, selamlar...
sevgi...her şeyin üstünde bir güçken bir yazıda bu kadar güzel durması da sanırım tesadüf değil..
kalem öyle samimi ki,ben taa buralardan hissettim..
şimdi eğitime gidiyorum,acele bi cevap oldu ama yeniden geleceğim,sesli dinlemek için de;)
sevgiler..
küsss
sevgimle..
Güzel Türkçe ile, güzel kurgusu ile, güzel anlatımı ile
GÜZEL bir çalışma.
Tebriklerim saygıyla...
gulnagme
Saygılar...
Ne güzel hisler dökülmüş yüreklerden sevgiyle sevgiliye sesleniş ,yorumla dahada güzelleşmiş duyguyu yansıtıyor ses olan ,fon da ayrıca güzel..
Emekle yoğrulmuş paylaşıma tebrikler sevgimle saygılar her iki yüreğede...
Seni seviyorum demeli insan sevdiklerine ama yürekten gelerek dil ile değil lafta yani bu yüzden ben pek kullanmam yada nasıl desem söyleyemem zordur benim için sevgi kolay değildir basitleştirenlere kırgınım belkide ondandır sahteliklere inat ...
gulnagme
Değerliydi yorumunuz. Onur verdiniz sayfama...
Teşekkür ediyorum...
Sevgiler, selamlar...
ilk yorum yapan ben olayım arkadaşım
öylesine sıcacık öylesine sevgi dolu bir paylaşımdı ki
aslında ne çok ihtiyacımız var "sevdiklerimize o iki kelimeyi söylemeye ve duymaya"
çok ama çok beğendim
dört dörtlük bir sayfa olmuş
Turgay Hocam da çok güzel ses olmuş sayfaya
kutluyorum her iki gönül dostunuda yürekten
selam ve sevgilerimle arkadaşım
gulnagme
Yürek sesimdi. Çok teşekkürler arkadaşım...
Sevgiler, selamlar...