- 808 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bayburt
İLK ÖNCE KİMSE ALINMASIN KUSURUMA BAKMASIN....
GÖRDÜGÜM KADARIYLA KALEME ALIYORUM.
bayburt beni aslında tarıhı yapısıyla mest eden bir sehir bir cok uygarlıga ev sahıplıgı yapmış bu şehir tarihi KALESİve Aydıntepe de bulunan Yer Altı Şehri ardından Saruhan Kalesi
İlin merkezine 35 km. mesafede bulunan Saruhan köyündeki kale gözetleme amacı ıle yapılmıs olup Varzahan Kiliseleri (Uğrak Kiliseleri) Bayburt’un 10 km. kuzeybatısında ve Dede Korkut Türbesi ama unutulmamalıdır ki ÇORUH Nehri içinden geçen bu mükemmel şehir sosyal yöndem kısıtlı olup gelişmektedir....
Benim bu ilde gözüme çarpan ne kadar acı olsada...
malesef gençler ve çocukların %35 lik kısmı sigara kullanıcısı olup % 10 luk kısmı bagımlılık derecesınde fakat hiç mi önlem alınmıyo alınıyor elbet fakat yeterli degil dışardan gördgüm benim...
bu şehrin kültürüne adetine töresine saygım sonsuz..fakat bir şehrinde her şeyi bir anda kabullenmesi beklenemez dimi her şey zamanla oturacak benimsenecek tir.
ama en cok sevdigim yanı temiz havası sıcacık insanları ve tarihi zenginligi ile bir sahip çıkılıp korunulması gereken gizli bir hazine küpü....şimdi korunmuyomu diyorsanız tabiki korunuyo degerlendiriliyo en önemlisi degerlerine aşık ve tutkun bir şehir BAYBURT...
UMARIM BAYBURT HAK ETTİGİ DEGERİ VE ÖNEMİ KAZANIR...
SAYGILARIMLA