... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
15 Ekim 2012 Pazartesi 13:18:56
Çiğdem eve İsmail le buluşmak için mi geldiydi acaba? Yüreğim daraldı okurken valla..
Emeğinize takdirim sonsuz
Saygımla
Kemnur
@kemnur
Çiğdem'in niyetini anlayamadım... gelgitler yaşayan bir kız... olayla ilgili haberi okuduğumda da aynen böyleydi. Mesela diğer iki kız rahatlıkla ifade verip şikayetçi olmuşken bu kız ben şikayetçi değilim, bana birşey yapmadı filan demiş... enteresan bir kız, bakalım çözümleyebilecekmiyiz. SAYGILAR
14 Ekim 2012 Pazar 00:36:26
Bence İsmail'e telefon eden Çiğdem di. Neden aradı? Sebebi neydi? Aslında aklımda 2-3 seneryo var ama bakalım sizin ki nasıl bir sebep olacak.
Lalenin gördüğü rüya değil karabasan resmen. Bundan sonra ki hayatında o karabasanları daha çok görecek ne yazık ki. Allah yardımcısı olsun. Baba ise azraille savaşta. İyileşse mi, iyileşmese mi? karar veremedim. Allah yar ve yardımcısı olsun...
Yüreğinize, emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
seher_yeli tarafından 10/14/2012 12:37:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
@kemnur
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... ÇİĞDEMLE İLGİLİ SENARYOLARINI ÖĞRENMEYİ ÇOK İSTERDİM. SELAMLAR SAYGILAR
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
@seher-yelis-zerrinaktas
Hocam 1 ve 2. seneryom gönlümün istediği aslında. Tabi bunları ben olsaydım böğle yapardım diyerek düşünüyorum.
3. seneryom ise bu olayların yaşadığı süreç içinde girdiği psikolojik durumu. Ve bu seneryo bir kaç arkadaşımla konuşmalarımız ve çok ufak bir araştırma sonucu oluştu. Büyük bir ihtimalle 3. seneryom çıkacak ne yazık ki...
Bilmem yeterli oldumu. Saygılarımla...
3. seneryom ise bu olayların yaşadığı süreç içinde girdiği psikolojik durumu. Ve bu seneryo bir kaç arkadaşımla konuşmalarımız ve çok ufak bir araştırma sonucu oluştu. Büyük bir ihtimalle 3. seneryom çıkacak ne yazık ki...
Bilmem yeterli oldumu. Saygılarımla...