- 647 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SAPIKLAR ORDUSU
Dostlar!
Irak`ta İngiliz askerlerinin çocuklara yaptığı ve tesadüfen aysbergin ucu misali meydana çıkarılan dayak, şiddet, aşağılama ve işkence sahnelerini gözlerimizi ellerimizle yarı kapatarak gördük.
Bu arada Ebu Gureyb işkencehanesinde ABD askerlerinin yaptıkları insanlık dışı (dışkı yedirme dahil) işkencelerini de yeniden ve daha çok boyutuyla gördük.
Yeni bir itiraflarını da bugün okuduk:
Ana babaları konuşturmak ve sindirmek için küçük çocuklarına onların gözü önünde işkence yapmışlar. Resimleri, filmleri bile var…
Diyecek yeni bir şey bulamıyorum…
Geçen sene yazdığım bir yazıyı tekrar alıyorum. Çünkü yeni şeyler yazacak gücü kendimde bulamıyorum.
Şöyle yazmışım:
ABD ordusunda 10 binlerce sapık
ABD`de son 10 yılda yaklaşık 10 bin “homoseksüel” ve “lezbiyen”in ordudan ihraç edildiği ve bunun orduya maliyetinin yaklaşık 200 milyon dolar olduğu bildirildi. ABD hükümetinin yaptığı bir araştırmaya göre, ordudan 1993-2004 yılları arasında atılan 9 bin 488 sapık askerin yüzde 8`i önemli görevlerde bulunuyordu. Bu askerlerin yüzde 3`ünün ihtiyaç duyulan yabancı dilleri konuşabildiği belirtiliyor. Araştırmada, bu askerlerin eğitimi ve atılan askerlerin yerine asker alınması için yaklaşık 200 milyon dolar harcandığı kaydedildi. Araştırmaya göre, eşcinsel askerlerin yerine asker alımı için ABD deniz kuvvetleri 48.8 milyon dolar, hava kuvvetleri 16.6 milyon dolar, kara kuvvetleri de 28.7 milyon dolar harcadı. Ordudan atılan 9 bin 488 sapık askerin yüzde 73`ünün homoseksüel, yüzde 27`sinin lezbiyen olduğu belirtiliyor.
SAPIKLARIN TATMİNİ
Nedir bilir misin bu istila ordusu?
İçi mikropla dolu, lağımdan taşan su…
Mikrop dedimse, sanma ki basit bakteri,
Sapıklıkla yoğrulmuş bunun karakteri.
Hala kalmış mıdır, anlamayan bilmeyen?
Bunların çoğu, homoseksüel lezbiyen.
İşkencecisi, psikopatı, isyancısı,
Teşhircisi, rontgencisi sübyancısı,
Mazohisti, sadisti, canisi, katili,
Hırsızı, yağmacısı, nebbaşı, nekrofili,
Zorbası, ensesti, fetişisti, bizarı,
Tesadüfen normal olurmuş bazıları..
Adamların genlerinde var her sapıklık,
Demek ki her üç kişiden ikisi sapık…
Barış getirecekmiş sapıklar ordusu,
Sapıkların tatmini… İşte bu, doğrusu…
Hapishane olayları unutulur mu?
Suç bile saymıyorlar böyle bir durumu.
Askeri buysa, hesap edin ahaliyi,
Başlarına seçmişler sapık bir deliyi…
Ekrem ŞAMA