- 720 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATTAKİ ÇİZGİ
Hayatındaki tek bir çizgi ne üstünde düz gidebiliyorsun ne de sağına soluna geçebiliyorsun.Bir türlü bu çizgiye uymayı beceremiyorum.Sağdan gitsen olmuyor ,soldan gitsen olmuyor.Düm düz üstünde kalmak imkansız gibi birşey.Tam her şey yolunda dersin ya işte o an dümdüz o çizgide gitmiş olursun peki hep o çizgide gidebilirmisin, ne yaparsan yap o çizgi seni üstünden atıyor işte sağa sola savruluyorsun.Ne soru sorabiliyorsun hayata ne de cevabını alabiliyorsun sadece yaşıyorsun.Sağ,sol ve orta olarak.Peki neresinde durmak istediğini biliyormusun , tabiki hayır.Hayattan ne bekliyorsun ,geleceğinden ne bekliyorsun hiçbir şeyin cevabı yok.Hele aşktan bu çizgisini aşk çizgisi olarak düşünürsen işin daha zorlaşıyor.Çünkü o zaman yürümek mi çizginin üstünde çok zor.İlla bir şey çıkar karşına ve sağa sola savrulup düşersin.Peki kendini toparlayabilirmisin işte orası meçhul.Biri çıkar karsına çok seversin peki birini ne kadar sevebilirsin.Herşeyi yapacak kadar denir , bu sorunun cevabına ama ne sen herşeyi yaparsın ne der karşındaki ilişkin bittiğinde onsuz yaşayamam ölürüm ben dersin peki biten aşktan kaç kişi öldü.Aşk insanı öldürmez aşık olan kişi öldürür.Kalbinde öyle bir darbe yapar ki ne yeni biri gelsin ne de eskiye dönmek.İşte bu noktada o çizginin neresinde olduğunu bilmezsin.
D.T
YORUMLAR
"" KalKIP ..uzuLmez/di diyeyim ben siz utanmaz/di deyin..yoksa..kaLdirip bakardi kas-i...yoLuna dizip kaLkmasaydi eLLeriyLe tas-i "" Metin Demirkaya