- 608 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sorgulama...
yaşamla ölüm arasındaki o ince çizgide geçiyordu tüm acılarımız,tüm mutluluklarımız,tüm aşklarımız...birine yetişebilsek diğerine geç kalıyorduk farkında olmadan...zamana yetişebilmek için hızla koşarız ama yine aynı zaman dilimini şikayet ederiz hep kendimize....sanki suçu neyse?...öksüz ve yetim bırakmışızdır birçok yılı ,boynu bükük geçmiştir nice aylar...kimbilir hangi haftalardanda çaldık ,yinede hiç yetişemedik zamana..ya o erken geldi ya biz geç kaldık ...mutluluk we huzur yanyana gelmedimi hiç?tabiki geldi ve onlar değilmiydi insanı hayata bağlayan.....Hayat bizle oynuyormu? Neresinde duruyoruz hayatın? kaybettiklerimizle kazandıklarımızı kıyasladığımız zaman elde varolan sonuç ne? peki siz? siz ne kadar çaldınız yaşamınızdan? yanlış adımların arasından ne kadar sıyırabildiniz doğrularınızı...Sonuçları kıyasladığınızda nedir elinizde varolan? insanoğlu çabalar, imkan ve olanaklarını kullanarak bir şeyler yapmaya çalışır,,zira gerisi allaha kalmıştır...rabbim yar ve yardımcınız olsun...
YORUMLAR
Eksiler ve artılar
Uçup giden martılar.. ve hiç bir şey kalmaz elde zamanla,ama şu anda yaşanacak koskoca bir dünya var,hata yapmayan insan ya çok tembeldir,ya da yanılgıların içind hep kendini doğru bilendir,inatçıdır ,ketumdur direnendir;ketum bir ruh hali ise sevgiyi aşkı öldüren en büyük nedendir...