YORUMLAR
Sayın Hocam ,
Elinize sağlık. Yeniden heyecan da ,başladı. Çok güzel gidiyor.
Saygılarımla.
Kemnur
Benim kaçırdığım bir şeyler olmuş. Eşiniz mi yazdı, önceki yazıyı ve çok okundu.. Kardeşimin sözüyle söyleyim, kimin eşi diyerek gururlanabilirsiniz. Bu arada eşinize sevgilerimi gönderiyorum.
Kadın duyarlığı, darılmayın ama başkadır..
Güzel, meraklı bir bölümdü, İsmail'in sevgilisine acıyorum..
selâm ve saygılar..
Kemnur
glenay
selâmlar..
Kemnur
glenay
çünkü son yıllarda özel olarak müzik dinlemiyorum. Tesadüfen önüme güzel
bir müzik gelirse severek dinliyorum. Oysa bestelerim bile var. Yeniden
eğilmeliyim bu konuya..
selâmlar..
Oğlunuzu dinleyeceğim..
Yine hareketli bir bölümdü Kemal Bey. Bakalım neler olacak. Bu arada notunuzu okudum. Maaşallah eşiniz de çok güzel yazıyor. Tebriklerimle...
Kemnur
Kemal bey, sizin yazarlığınızı, kaleminizi beğenerek okuyoruz.
Nurten hanımın da aramızda olması bizleri çok mutlu eder.
Neyse sanatçı kaprisi mi ne demeliyim!!! Şaka şaka, sizin de gelen yorumlardan mutlu olduğunuzu tahmin ediyorum.
Yeni bir yazar arkadaş kazanmamız güzel olur, selam ve saygılar.
Ha bu arada bölüm heyecanlı olmaya başladı, inşallah şu sadist ve sapık oğul bir an önce yakalanır da, layık olduğu cezayı alır.
Kemnur
Kemal Bey öncelikle bu kadar kıskanç olmayalım değil mi:) ne güzel eşinizinde edebiyatla haşır neşir oluşu.aile boyu öyküler okuyacağız demektir.lale bahçesine gelince çok güzel gidiyor.hep bir sonrasını merak içindeyiz.dilerim suçlular cezasını bulur ve yaralar işallah sarılabilir.şimdi o baba komadan çıksa ne olur.öğrendikleri hergün öldürmeyecek mi onu?neyse yazar ağabeyimiz en güzelini bilir...selam ve saygılar...
Kemnur
Kemnur
Önce ilk bölümü açılıyayım; Ne dedim ki... sadece bildiğiniz bir şeyi onayladım sadece:))))
Evet iki günlük aradan sonra yine Lale bahçesindeyiz. Merak ettiğim İsmail' e telefon edip haber veren kim? Dilber hiç bir şey bilmediği halde suç ortağı olarak içeri alınacak. Allah sonunu hayır etsin. Hani derler ya katiller hep suçu işledikleri yere geri dönerler diye. O da öğlemi yaptı yoksa başka bir amacı mı var?
Yani yine yaptınız yağacağınızı, kafamızda bir sürü soru işareti kaldı. Yazım ustalığı da bu olsa gerek. Eşinize çok sevgiler. Sizinde yüreğinize, emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
seher_yeli tarafından 10/13/2012 1:49:42 AM zamanında düzenlenmiştir.