- 3707 Okunma
- 8 Yorum
- 3 Beğeni
SEVMEK VE SEVILMEK
Bildiğiniz gibi insan vücudunun %65’i sudur. İyi niyet insanın ruhunu ısıtır. Nefret beslenen bir ruh adeta taşa döner, donar ve kaskatı kesilir.
Bir insanı sevmek sadece iyi taraflarıyla sevmek değildir. Sevmek hataları da kusuru da kabullenip sevmektir. Yoksa güzeli herkes sever. Gülü seven dikenine de katlanır deriz. Bir gülü gerçekten sevmeyi denediniz mi? Bir deneyin, müsade isteyerek bir gülü kopartın ve elinize alarak dalını ve yapraklarını okşayın. İnanın dikenleri elinizi incitmeyecektir. Sessiz, sedasız, çevremizde olup bitene duyarsız kalarak sevgimizi belli etmeden yaşayıp bu dünyadan göç etmeyelim. Son pişmanlık çare etmez. Hayat penceresini aralayıp etrafınıza sevgiyle baktığınızda görmediğiniz güzellikleri keşfedersiniz, onlar da size kocaman gülümserler. Etrafımızı saran bunca güzellik ve mükemmel bir işleyiş varken SİZ YALNIZ MISINIZ? BİZ YALNIZ MIYIZ ? Yalnızlık ALLAH’a mahsustur. Rabbim her varlığı çift olarak yaratmıştır. Tıpkı Adem babamıza Havva’yı var ettiği gibi.
MUTLULUK NEREDE ?
Ayse KAVAK
Kitabimdan alinmistir
Ayse Kavak
YORUMLAR
AYSE KAVAK
Sevgili Ayşe Hanımefendi,
Sevmek sevmek sevmek diyoruz her seferinde neden ki bu kadar kin intikam duygusu nedendir riya kalplere hükmetmesi gerekirken insanlığın neden başka yönlere doğru gider hep düşünürüm ço zor değil aslında bu sevmek sevilmek eylemi mesela birazda espiri katarak ' Seni gocuman sevipdurun' demek asıl ve asil ve sürekli sürdürebilir olması duyguların
Sevgi saygı ve selam ile dostça.