- 518 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİ EVREN
Toplum mu seni yönetir yoksa sen mi?Toplumdan soyutlaşmış insanların içerisinde aslında birer toplum mu yaşar?Asalında toplum canlı bir varlıktır.Sadece sen onu göremediğin için mi yok sayman gerek?
Kendini toplumdan dışlanmış; bırak toplumu bütün insanlardan dışlanmış, insanlara materyalist yaklaşan biri olarak düşün.Sence yalnız mısın toplumdan dışlanmış olduğun için?Sorunun cavabını bilmiyorsan kendi içine bir bak.Aslında orada bir toplumdan çok daha iyisi var , Orada bir varoluş hikayesi, bir ütopya var.Senin içinde hayal bile edemeyeceğin kadar insan varlık yaratık ve var olmuşluk yatıyor.Çünkü sen yalnız sanıyorsun kendini.kendi dünyanda yarattığın milyonlarca insandan bi habersin oysa.Bu seni toplumdan koparır mı?Hayır.Bu seni insna topluma insanlığa ve en başta kendine düşman eder.Çünkü sen ne kadar istersen iste asla yalnız olmayacaksın.Düşüncelerin seni hiçbir zaman yalnız bırakmayacak. Yalnızca bir uçuruma doğru sürükleyecekler seni.Sen aslında toplum tarafından intihara zorlanmış , mağdur, psikolojisi bozuk biri değilsin.Sen mi kendinin en büyük düşmanısın.sen kendi kendinin katili vekendi yarattığın düşüncelerin esirisin.
’’ Peki bunu anladıkta, bunun bir de karşıt tezi var abi.’’ diyorsan anlatayım.Karşıt tezi olmasına bakma aslında çok farklı değiller.Bu seferde toplumdan birilerini dışlamaya çalışan insanları olduğundan küçük kendiniyse her şeyden büyük sanan biri olduğunu düşün.Onlar bilirlerki kendileri sonsuz güçte bir varlıktır.Çünkü onlar biliyorlar ki; kimse onlardan üstün olmadı olmayacak.Bunların öbür gruptan bir farkı var mı?Şimdi de kendini böyle birinin yerine koy.sen kendi evrenin tarafından, toplum tarafından ve senin dışındaki evren tarafından dışlandığını düşünüyorsun ve kendine kesinlikle dışlanmayacağın tek bir evren yaratıyorsun.İnsanları varlıktan yokluğa itmeye calışıyorsun.Aslında bu yaptığınla sen o evrenin düzenini sağlamıyorsun,yarattığın evren seni kullanarak kendi düzenini kuruyor.Düzen seni yönetiyor.Seni bir kukla gibi uçurumdan uçuruma sürüklüyor ama sen bunu hiç fark etmiyorsun.Ve sana göre; senin dünyanda yer almayı hak etmeyecek kadar küçük insanlarla beraber kendini de uçurumdan aşağı atıyorsun.
Peki sonuç her iki bireyde aslında birbirine yaptığı şeyi kendi canavar düşünceleriyle yaptı.Küçük görülenle küçük gören aslında aynı durumda.ama onlar bunun farkında değiller.Birbirlerine karşı cephe açmayı hayatlarındaki tek amaç haline getirmişler.Birbirlerinin hayatını mahvediyorlar da
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.