- 549 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Oğlum İçin Desteğinizi Bekliyorum.....................................................söyleşi
Teskere sonrası;
’Sizin oğullarınız mı gidecek askere’
’İlk kurşunu Bilal sıksın’
benzeri seslerin yükselmesini takiben ortaya atılan -18 yaşında seçilme hakkı- yasa tasarısını biraz aralasak mı diyorum ?
Gerçi;
’dün hadi canım bu da olmaz, ayağınız yere sağlam bassın biraz ’
diyerek küçümsedikleri bir çok yasa teklifini üç beş ay sonra çıkar çizgileri değiştiğinde kendilerinin gündeme taşıdığına bir çok kez şahit olduk, şaşırtıcı tarafı yok doğal olarak bunun.
Ama virgülünden devam edecek olursak, yazımın başında değindiğim yükselen öfke seslerinin önüne geçesi, zihni siniri kıskançlığından çatlatacak akla aykırı bu tasarı hop dedi, düştü yine gündeme.
Bizim ülkemizde vekil aday adayı olmak için bile para musluklarının gürül gürül açıldığını anımsarsak, bu yasa tasarısının da cebinde iki otobüs bileti ile bir simit almaya yetecek parası olmayan 18’lik delikanlılarımız, gençkızlarımız için, onların vatandaşlık hakları için çıkarılmadığını hemen anlayabiliriz aslında.
Ama öyle oturup yasa tasarısı hakkında neden sebep ilişkilerini düşünmeye, analizlere varmaya da gerek yok aslında zira tasarının ara maddelerinden birisi de tam da anlatmaya çalıştığım gizli niyetin ifşaası ile ilgili.
O ara maddeye göre bu tasarı yasallaştığında 18 yaşında vekil seçilen civanımız, 22 yaşına geldiğinde bir daha seçilememesi durumunda milletvekilliğinden emekli olacağı gibi bir de eğer isterse ASKERLİĞİNİ yapacak,elbet isterse, ister değil mi, istemez mi, yoooo ister ister.
Çünkü tek dertleri ya bu vatana, ülkeye hizmet etmek, damarlarında akan kan, hizmet aşkı ile yanıp tutuşuyor ya, aşk olsun bize, aşk olsun bana tuttu yine fesat damarım!
Sahi unutmadan oğlum seneye 18 yaşına girecek, babası ile evi falan satmaya karar verdik, bir iki banka kredisi de kaptık mıydı, ama yeterli gelir mi, bilemiyoruz ki?
En sonunda eşe dosta başvururuz diye düşündük amcaları, teyzeleri arka çıkarlar, eh bizim oğlan da nankör değil ya oturunca ceylan derisi koltuğa bir iki ihale, bir iki kart sahibi yakinimdir kıyağı geçiverir gari .
Velisi olarak, öhöm Danışmanı olarak söz veriyorum sizlere şimdiden, desteklerinizi bekliyoruz.
Eh hadi iyi günler, güzel yarınlarınız olsun yine de.
Hülya Ilgaz
YORUMLAR
sizden de bisey kaçmiyor dogrusu..saygiLar ..yurek..
Hülya Ilgaz
:)
..varya"haLk"dediginiz
veya dedigimiz neyse
ayni kapiya çikar..
hem ne için var
ki bunLar..
aLkis koparir
sandiga kosar kaLkar
yedigimiz dayak-Lara Jop/Lara
gordugumuz iskence zindan-Lara
aciyorum diyemem benzer-tasLarim için
Làkin benDeniziN ki-si tami tamamina buna çikar
,
ne de guzeL yakismis
paLan-eger dé kaLk
istersen semeri
domuz iLàn ediLir
ara_bul_aL_çaL/dan besLenmeyenLeri
"memLeket"bu"memLeket'te"
demeye varmiyor diL diL/im
asLinda ..
memLeket degiL
ki çoktan parseLLendi çiftLiktir benzeri
oyLe ya ..
saki eskiya,komunist ARTI
hain vede terorist dé
yakisir benDenize benzerLeri
hem hosuma da gider usteLik..
tirina tirina tirina/lari uretmisken
akiLdan keL/Lik
...Làkin
sahtekàr soyan sagan iLe
taLan vede
kandan besLenenLerE DURUP ait etme
N'olur katLetmeyiniz harf iLe heceLeri
kaLeminiz yureginizin yureginiz durusunuzun yoLdasi dursun oLdugu gibi ER daim.
Metin Demirkaya tarafından 10/10/2012 1:22:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hülya Ilgaz
18 yaşında seçilme hakkı ve askerin oy kullanması; stepne gündemler, bana göre. Halk ve siyasiler, bu iki gündemle oyalanırken; asıl bomba, etkisiz patlayacaktır. Hep olan şey, taktik. Alıştık artık.
Selamlar.
Hülya Ilgaz
Bunun yanında bu suni gündemler suya atılan taş misali etrafında sürekli genişleyen halkalar oluşturarak, kulaktan kulağa yayılıyor ve günü geliyor abes denilene ikna olunuluyor, üzüntü verici aslına bakarsak ama ne yazık ki dedim ya bir süre sonra mantığı önemsenmediği, incelenmediği gibi olağan karşılanıyor, bakıyorsunuz geçer akçe oluvermiş ne yazık ki.
İlginiz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.