YORUMLAR
Gözlerimi diktim dilbere dilberi izliyorum bir açık aramaya çalışıyorum uyuşturucunun dışında.. uyumlu bir kişilik olduğunu düşünüyorum inatlaşmıyor ve ismailin isteklerini bir şekilde yerine getiriyor.. İsmail ona farklı bir bağlımı uyuşturucu ve rakının etkisiyle mi daha uyumlu.. yada dilberin bunca uyumunda o da o akıntı içinde kürek çekiyor denizler ne zaman dalgalanacak açıkçası merak ediyorum.. ve dilberin evlenmek istemesi bu adamla buda ilginç.. İlginç gidiyor öykü dilber beni yanıltmaya devam edecekmi merak ediyorum doğrusu... kutlarım kalemi saygımla..
Sayın Hocam,
İlişkilerde insanlar ,karşı cinsi kolay keşfederler de, şu lanet östrojen ve testosterojen hormonları yok mu? İnsanın ,ikinci kafasını düşündürüp , mantık ve doğruyu unutturuyor galiba.Yazı benim için yeniden depara geçti.
Aman Hocam ,savaş falan çıkmadan, şu oğlan ,ne yapacaksa yapsın da ,gözü arkada kalmasın derim ben.
Saygılarımla.
Kemnur
her insanın içinde biraz kötülük biraz iyilik vardır.iyi yanlarını dilberin yanına saklıyor galiba ismail.yada dilber henüz kuyruğuna basmadığı için şiddet göstermiyor.çünkü takıntılı insanlar en sevdiklerini bile yaptıkları bir şeyden dolayı harcayabilir,düşman kesilebilir.hele bir de uyuşturucu ve içki alıyorsa...güzel bir bölümdü.kaleminize sağlık...
Kemnur
İsmail gibi birini Dilber kaldırabiliyor. Ya da bilmiyor Dilber, tanımıyor. Ancak bir psikolojik vaka mutlaka Dilber'e açık vermiştir.. Aynı evde bile kalabildiklerine göre yani... Dilber nasıl anlamadı diye düşündüm. Sonra Dilber'in de psikolojik olarak rahatsız olduğu ve uyuşturucu aldığı aklıma geldi...
Uyuşturucu ve rakı birbirini de tetikler...
İyi gidiyorsun üstad...
Tebrikler... Selamlar...
Kemnur
Ohhhhhhhhh ne güzel ismail ve dilberin keyfine diyecek yok. Uyuşturcu ve alkol de olunca dünyadan uzak bir dünya kurdular kendilerine. Bacıları ve babası ne durumda umurunda mı?
Bende saçmalıyorum işte. Umrunda olsaydı o kadar kötülüğü yapar mıydı?
Hani başka dinlerde içine şeytan girmiş deyip ayinlerle çıkarmaya çalışırlar ya. Bu çocukta o durumda. Allah ıslah etsin.
Emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla...