- 1078 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SESSİZCE
Hiç olunabilir mi?
Sessizce, kimseye bir şey demeden ve kimseye etki etmeden yok olunabilir mi?
Pişman olunmayacak bir hareketi kestirebilmek isterdim şimdi. Hayatımın tüm evrelerinde bir takım fikir alışverişi, tavsiye ve teselliyi verebildiğim zamanlarımın olduğunu bilirim ve sonuçlarını tahmin edebilme kabiliyeti de az çok olurdu. Kendine merhemi olmayan bir kel gibiyim.
Bile bile serden geçenler sonrasında ne hale düşmüşlerdir acaba. Bir tutam ot için atladıysa deve, farkına varmışmıdır ki ettiğinin. Pire için yorgan yakan da yok ki sorayım iyi etmiş misin diye ? Sonu hayır mı şer mi bilmiyorum ama rüzgara kapılıp giden bir sandal gibiyim. En ufak bir tereddüt yok, sorgu sual yok, akışına bıraktım yani. Bu halim hiç hoşuma gitmiyor, yoruldum.
Yüzlerce tuzak ile dolu yolda yürüyor gibiyim. Her biri çok tesirli değişik materyallerle donatılmış ve her birine bir kumada ile hükmedilebiliyor. Kumanda elimde, mayın gibi değiller üstüne bassamda patlamıyor, ben düğmesine basana kadar. Her şey yolunda gibi ama bir kaç adımda bir basıyorum düğmeye. Patlıyorum, infilak ediyorum,acıyor ama ölmüyorum. Her defasında yapma demeye kalmıyor dilim. Bir kaç adımda bir boom. Mazoşist mi oluyorum ne ?
Gerçekler yalana döner mi?
Her şeyi olduğunuzu zannettiğiniz, sizi hiç sayabilir mi?
Bir tek gerçek mi acıdır ?
Yalan olduğunu öğrendiğiniz uydurma şeyler canınızı yakmaz mı?
Gidesim var...
Birinin bisiklete bin git demesini bekliyorum.
Birinin bana gel demesini belki de.
Gece geç yatıyorum, çay içmiyorum, nikotini abarttım gırtlağım acıyor.
Ne çabuk büyüdüm. Onsekizimi doldurur doldurmaz yapacağım dediğim bir çok şeyi yapmadım on sekizimi ne de çabuk katladım.
Ne kadarda uykum var ninnilere hasret kalmış, yanağım rüzgara hasret. "Mutluluk mavi çocuk" bahçemizde gömülü. Faili meçhul bir cinayetin kurbanı. Sorsam nasıl öldü diye bilirse insan değilim.
Her şeyi alınmış birinden daha ne alınabilir ki ?
Tek emaneti can değilmidir, onu da verecektir elbet zamanı gelince Allah’a.
Şimdi gitsem, usul usul, sessizce, kimseye bir şey demeden ve kimseye etki etmeden...