duy beni ey yar(A)
hayat seni sunmuştu mutsuz bir anın ortasında. kaç zamandır hüzün derlediğim hayatın kışı bitti sandıydım seninle ve bahar çiçekleri açar diyordum artık gönül bahçemde. gecenin karanlığının gülüşünde biteceğini sanmıştım. oysa sen yalancı bahar çiçeğiydin şairin deyimiyle. evet sen en yalancı bahar çiçeği çıktın. kokusuz, tatsız, güvensiz ve kalpsiz koca bir yalandan başka bir şey değildin.
benim kalbim ağrırdı senin yüzün asıldığında, oysa sen benim kalbimi ağrıtıp gülebiliyorsun. oysa sen, oysa sen... sana sitemim değil bu. sitem değer verilene yapılır. oysa sen yavaş yavaş benim için değersizleşiyorsun an ve an. an ve an kayboluyor benden bir şeyler.
benden kaybolanları ben düşünmüyorum aslında senin düşünmen lazım. hapsolduğun sahte dünyada sen yaşamaya devam edeceksin ben değil. içimdeki sen öldükçe ne kadar anlamsızlaştığını göreceksin ama şimdi değil. dha yara sıcak fazla sızı vermez sadece biraz daha zaman ve bu sızının kalbinin her zerresini kangrenleştirdiğini göreceksin. kendine yalan avuntular arayacaksın elbette. ağlarken için yüzünü güldürmeye çalışacaksın. oysa sen asla gülemeyeceksin çünkü benim yüreğim tüyleri diken diken beddualarla hep seninle olacaktır. sen hep uzaktan beni izleyeceksin. beni kelimelerimde yaşamaya çalışacaksın. oysa kelimelerim lanet yağdıracak yalan sevgilerle doldurduğun kalbine.
sen kime ne verebileceksin bundan sonra. ilk sevgi sözcüğünü mü? ilk seni seviyorum değişi mi? sen ne vereceksin bundan sonra? birinin eline dokunurken kalbin yerinden fırlayacak gibi olacak mı? sen kime ne verebileceksin bundan sonra hayatın en en kıymetli şeyi o masum öpücüğü verebilecek misin. yoksa bir dudağa dokunurken bir buse almak için gözlerin kapanıp ben mi düşeceğim aklına. öptüğün ten farklı, öpmek istediğin farklı mı olacak? böyle bir hayatı yaşamak isteyecek bir yoz fikrin ve yüreğin yoktu kanımca. vazgeç kendini kandırmaktan. vazgeç hüzünlere kendini boğmakta.
sevmek için geç olmadan gel, kışın çamuruna bulanmadan ve yozlaşmadan yürek gel. eğer ki geç vakit gelirsen belki çok geç kalabilirsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.