- 836 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yine,yeniden
Yine, yeniden…
Çaresizliğimi ifade edecek kelimeleri bulamıyorum. Üzgünüm sadece… Aslında üzülmek çok derindir
ama herkes o kelimeyi idrak edemez işte. Mutlu olmayı denedim hatta bunun için çok şeyden
vazgeçtim. Mutlu olduğumu sanıp geçmişteki mutsuzluklarımı çöpe bile attım. Ama yine, yeniden aynı yerdeyim. Anlaşılmayı beklerken, anlamayı denemeyen insanlar yoruyor beni. Kızgın değilim, sadece paramparçayım. Derbederim biraz. Arabesk şarkılar dinliyorum. Favori şarkımsa “yalnızım dostlarım”. Hiçbir limanda kalamam derken bir limanda, “kendimce uzun bir zaman dilimi” kaldım.
Mutlu oldum, mutsuz oldum, başkası oldum…
Hadis olduğu rivayet edilen bir söz; hayatta kınadığın ne varsa yaşamadıkça ölmezsin! Şu an rahatça ölebilirim sanırım. Hazır değilim aslında. Daha çok istiğfar etmeliyim.
Ey güzel Allah’ım sen bizi affet…
Tenimdeki sıcaklık, şimdi kemiklerimi kıran bir balyoz gibi. Hiç sebep yokken yaşanmaz hiçbir şey ve sebepsiz olmaz ayrılıklar. Sevdadır bizi düğüm düğüm yapıp, sürüm sürüm süründüren…
Öyle çok sevdim ki, sevmek yalan dediklerinde sevmemişsiniz dedim. Ne zaman ki gözümü açtım, baktım ki bana kalan sadece gözyaşlarım. Ve eski inançlarım hoş bulduk.
Hoş bulduk yalnızlık…
Hoş bulduk …
Bir kez yanılsaydım keşke. Öyle olacak, böyle olacak ama inanıyorum belki olmaz dediklerim
olmasaydı keşke.
Rabbim beni affet… bana verdiğin aklı kullanmadığım ve bana gösterdiğin doğru yoldan saptığım için.
Uzun soluklu olsaydı mutluluklar ne olurdu sanki.
Bence küresel ısınmanın en önemli sebebi, gezegenimize negatif enerji salgılayan insanlar.
Mutsuz olmakta direnenleri anlamıyorum. Hiçbir zaman da anlayamayacağım.
Şimdi ben yine, yeniden bir başınayım. Hoş bulduk kara sevda…
Rabbim ne olur umutsuz sevdaları al yüreğimden…
Evet, hayata tutunmaya çalışmak diye bir şey var. Zamanında çokça tattığım hatta doyduğum bir deneyim. Yine ,yeniden başa sardık hadi şimdi işin yoksa tekrar ayakta durmaya çalış,mutlu gibi görün, yaşıyormuş gibi davran oooofff of.
Rabbim sen yanımda ol yeter, beni affet yeter…
Yine,yeniden Yazısına Yorum Yap
"Yine,yeniden" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.