- 870 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Erkek Adam Olma Kuralları
bu yazıyı bölüm bölüm eklemek istiyoum
1. BÖLÜM
SERSERİLİKTEN ÇIKIŞ
SAHNE 1- SARHOŞ’UN EVİ- SALON- İÇ- GÜN
( SERHAT VE SARHOŞ OTURMAKTADIR )
SERHAT: - YA İŞTE DEDİĞİM GİBİ. BABAM BENİ GÜZELİM EVDEN KOVDU. MİS GİBİDE ÇAY KOYDUYDUM TAM BÖYLE İÇECEKKEN GELDİ. TELEVİZYONUN TAM SINIRLARINDA KAPATTI. BU ARADA SENİN ADIN NE?
SARHOŞ: - BENİM ADIM YOK!
SERHAT: - OLMAZ OLUR MU YA?
SARHOŞ: - E YOOK!
SERHAT: - NİYE KOYMAMIŞLAR?
SARHOŞ: - ŞİMDİ BENİM BABAM GERİ KAFALI BİR ADAM OLDUĞU İÇİN! BİR İSİM GELMEMİŞ AKLINA ÖNCE İSİM SİTELERİNE BAKMIŞ.
SAHNE 2- SARHOŞUN BABASININ EVİ- İÇ
( SARHOŞUN BABASI VE DEDESİ APPLE BİR LAPTOP’TAN İSİM ARAMAKTADIRLAR)
S.BABASI: - BAK BU İSİMDE GÜZELMİŞ! ZAİT.
S.DEDESİ: - ZAİT NE YAV SAİD KOYUN. İCAT ÇIKARMAYIN BAŞIMIZA!
S.BABASI: - BİR DAKİKA BABA YA! BU KİMMİŞ YA?
S.DEDESİ: - BAK BAKALIM!
S.BABASI: - REKLAMI KAPAT DİYOM REKLAM AÇILIYOR.
SAHNE 3-SARHOŞ’UN EVİ- SALON- İÇ- GÜN
SERHAT: - ORDAN SONRA NE YAPTIKLARINI SORMUYORUM.
SARHOŞ: - SORMA ZATEN! ONDAN SONRA BİYOLOJİK OLARAK İMKANSIZ BİR ŞEYE KALKIŞMIŞLAR.
SERHAT: - PRATİKTE GERÇEKLEŞTİ DEME NE OLUR!
SARHOŞ: - BEN OLDUM!
SERHAT: - OLMADAN NİYE İSİM DÜŞÜNMÜŞLER ACABA?
SARHOŞ: - 80LERİN ÖNCESİNDE APPLE LAPTOP WİNDOWS 7 ÜZERİNDEN KABLOSUZ AĞ İLE İNTERNETE BAĞLANIYOR. VE SANA SAÇMA GELEN KISIM BU MU?
SERHAT: - BU! PEKİ İSMİNİ NE KOYMUŞLAR?
SARHOŞ: - HİÇ BİR ŞEY!
SERHAT: - GÜZEL İSİM. HANGİ İSMİNİ KULLANIYOSUN PEKİ EĞER SONDAKİNİ KULLANIYOSAN KURULUMU HİÇ BOZMAMIŞSIN DEMEKTİR!
SARHOŞ: - NE DİYON LAN SEN! SARHOŞ DE BANA GERİSİNİDE SİKTİR ET! BEN SENİN ADINI SORUYOMUYUM LAN?
SERHAT: - NE PARLIYONDA ŞEY?
SARHOŞ: - SEN BENLE GAFA MI BULUYON OĞLUM. SENİN BABAYIN ABİSİ YAŞINDA ADAMIM LAN BEN. KALK DERSE BAŞLIYACAĞIZ.
SERHAT: - BEN LİSEYİ BİTİRDİM. BİR DE DOKTORA VERDİM, PARAYI DİPLOMA KİRALADIM.
( SARHOŞ AYAĞA KALKAR)
SARHOŞ: - BABAN TELEFON AÇTI BANA YARIN ÇOCUĞU İLK DOLMUŞLA SİZİN ORAYA SALIYOM DEDİ. ERKEK ADAM OLMAYI ÖĞRET DEDİ.
SERHAT: - OLAY ÖYLE OLMADI Kİ. BEN BURAYA KENDİ RIZAMLAR GELDİM BİR KERE. BABAM BENİM EŞAYALARIMI BENDEN GİZLİ MAHALLENİN GENÇLERİNE DAĞITMIŞ BENİMDE GİDECEK KAPIM YOKTU BURAYA GELDİM BABAMIN ASKER ARKADAŞISIN DİYE!
SARHOŞ: - BENDE ESKİ KARIMIN BENİ BÖLÜNEN KİŞİLİĞİM OLAN KİŞİ İLE ALDATTIĞINI ÖĞRENDİĞİMDE TÜM KIYAFETLERİNİ TÜRK HAVA KURUMUNA SATTIM! YAPILAN HAYIR SÖYLENMEZ HEM AYIP HEM GÜNAH!
SERHAT: - EN ÇOK BEN KARINI NASIL BASTIĞINI MERAK EDİYORUM.
SAHNE 4- SARHOŞ’UN EVİ- YATAK ODASI- İÇ- GECE
( SARHOŞ KARISI YELDA İLE ÖPÜŞMEKTEDİR)
SARHOŞ: - LAAAN!
YELDA: - NE OLUYO BE?
SARHOŞ: - LAN AVRAT! UTANMIYON MU LAN BENİ ALDATMAYA.
YELDA: - NE ALDATMASI BE SENSİN İŞTE.
SARHOŞ: - PAROLA SÖYLENDİ Mİ?
YELDA: - YOO! ULAN KOCAMA PAROLA MI SORACAM.
SARHOŞ: - LAN MAL YABANCIYA NİYE PAROLA SORACAN ZATEN. PRATİK OLARAK İSTEKLİ ALDATMAYA GİRER O!
SAHNE 5- SARHOŞ’UN EVİ- İÇ – GÜN
SERHAT: - SORMADIM KABUL ET! ( İÇİNDEN ) NEREYE DÜŞTÜM LAN BEN. LAN BURANIN AYDATINI DA BANA KİTLEMESİN BU?
SARHOŞ: - ONA DAHA VAR!
SERHAT: - DÜŞÜNDÜM BEN ONU! HEM DE KAFAMIN İÇİNDEN.
SARHOŞ: - KAFANIN İÇİ BOŞ YA YANKI YAPIYOR.
SERHAT: - E AMA BÖYLE LAF SOKARSAN BEN GİDERİM YANİ!
SARHOŞ: - DAHA YENİ SOKMAYA BAŞLADIM SONRADAN ANLARSIN DADINI.
SERHAT: - AMA İKİ OLDU!
SARHOŞ: - METABOLİZMAM SAĞLAM BÜNYE İZİN VERSE 7 TANE!
SERHAT: - NE YAPACAĞIM.
SARHOŞ: - AMACIMIZ, SENİ TOPLUMA MİLLETE FAYDALI BİR BİREYE DÖNÜŞTÜRMEK. SENDEN 4 KİŞİYİ ADAM ETTİM BEN. BU YIL Kİ DERSİMİZ ERKEK ADAM OLMA KURALLARI. ÖNÜMÜZDEKİ 4 DERSLİK KONUMUZ HIZLI BAŞARI. İLK KURAL SERSERİLİKTEN ÇIKIŞ. İLK HEDEF KIZ ARKADAŞ AYARLAMA. SALDIM ÇAYIRA AKŞAM EKİZE KADAR MEVLAM KAYIRA. AKŞAM SEKİZDE KIZI CANLI KANLI OLARAK GÖRECEM TEK BİR SÖZ ETMEDEN ÇIK ŞİMDİ!
SERHAT: - NE UZUN KONUŞTUN BİRA…
SARHOŞ: - SANA TEK BİR SÖZ ETME DEMEDİM Mİ LAN?
SAHNE 6- SOKAK- GÜN
( RAMAZAN SOKAKTA TELEFON İLE KONŞMAKTADIR)
RAMAZAN: - YA! HACI ABLA GÜZEL DİYON İYİ DİYON DA BANA GELİŞİ ZATEN 1000 LİRA! BEN NİYE HİÇ KAR ETMİYECEĞİM MALIN ARACILIĞINI YAPIYIM HASTAMIYIM LAN BEN? YA SEN BU GÜN BİR ŞİŞME NE KADAR BİLİYOR MUSUN? TAMAM KONUMUZLA ALAKASI YOK BİLİYORUM NE KADAR SÖYLE BEN ALICAĞIM. YUH SİLOPİSİNE KOYYUM. CANLISI O KADAR DEĞİL LAN! HACI BACIM SEN ONUN FİYATINI NEREDEN BİLİYON YA? TAMAM O ZAMAN EN SON Bİ YÜZ ABLA!
( ARKADAN SERHAT BAĞRIR)
SERHAT: - RAMAZAN REYİZ!
RAMAZAN: - YOK ABLA KURUTMA MAKİNASI İLE TREN AYNI ANDA SES ÇIKARDI. YA BİN YÜZ EN SON 1 KURUŞ AŞŞAĞI İNMEM! HA ORAYA İNERİM.
( SERHAT KOŞARAK GELİR RAMAZAN BİRDEN TELEFONU KAPATIR)
RAMAZAN: - NE BAĞRIYON LAN?
SERHAT: - KİMDİ O?
RAMAZAN: - KİM KİMDİ?
SERHAT: - TELEFONDAKİ.
RAMAZAN: - KİMSE.
SERHAT: - OĞLUM KONUŞTUĞUN KİŞİ KİMDİ LAN.
RAMAZAN: - HA YOK YA! KENDİ KENDİME KONUŞUYORDUM.
SERHAT: - OĞLUM! DİKKAT ÇEKMEYE ÇALIŞIYORSUN DESEM ÇEVREDE KİMSEDE YOK. NİYE KENDİ KENDİNE TELEFONDA KONUŞUYORSUN GİT EVE ORADA KONUŞ MANYAK MISIN? FUZİLİ MASRAFSIN LAN!
RAMAZAN: - LAN PROVA YAPIYOZ. SEN NİYE GELDİN.
SERHAT: - ADAMIN SANKİ SOKAK EVİ AMINA KOYYUM YA! SOKAKTAN GEÇİYORDUM SEN DENKGELDİN.
RAMAZAN: - İYİ BAY BAY!
SERHAT: - LAN YÜRÜ ÖNCE Bİ İNTERNET CAFE BULALIM SONRA SARILIP VEDALAŞALIM.
RAMAZAN: - KANKA SEN NİYE ERKEKLERE SARITLIYON HEP.
SERHAT: - NERDE İNTERNET VAR LAN BURADA?
RAMAZAN: - NE YAPICAN LAN İNTERNETTE MSN DEN KIZ MI AYARLIYCAN?
SAHNE 7- RESTURANT- İÇ- GÜN
( BETÜL VE ŞAHİN DONDURMA YEMEKTEDİRLER)
BETÜL: - HADİ YE DE KALKALIM!
ŞAHİN: - BİR ŞEY SORACAM.
BETÜL: - SORU SORARAK VAKİT KAYBETME YEMEĞİNİ YE VE KALKALIM.
ŞAHİN: - İKİMİZ DE DONDURMA YİYORUZ VE SENİN TABAĞIN BENİMKİNDEN FAZLA NEDEN YEMEĞİ BEN YİYİNCE KALKIYORUZ.
BETÜL: - İLK OLARAK SEN BENDEN HIZLI YİYORSUN, TABAĞINDAKİ DONDURMA BENİMKİNDEN AZ. TEKNİK OLARAK SENİN BENDEN ÖNCE BİTİRMEN LAZIM AMA SEN PRATİKTE DONDURMA KAŞIKLARINI ISIRDIĞIN İÇİN TÜM TEKNİK KURALLARIN AĞZINA EDİYORSUN. DONDURMA KAŞIĞI ISIRILIR MI LAN?.
ŞAHİN: - NE VAR DA YANİ BENİM ARKADAŞ EKMEK ARASI BONİBON YİYOR. BABASI DA TABAK ARASI İNEK DİLİ YİYORMUŞ.
BETÜL: - KONUŞAMAYANLARA İYİ GELDİĞİ SÖYLENİYOR.
ŞAHİN: - TABAĞIN MI?
SAHNE 8 –İNTERNET CAFE- İÇ- GÜN
( RAMAZAN VE SERHAT İNTERNET CAFE’YE GİRERLER)
SERHAT: - SELAMIN ALEYKÜM FUAT ABİ.
FUAT: - ALEYKÜM SELAM!
( RAMAZAN MASA 18’E OTURUR)
SERHAT: - ABİ İŞLER NASIL GİDİYOR.
FUAT: - NASI GİTSİN OĞLUM. 12 YAŞINDAN KÜÇÜKLERE 25 KURUŞLUK HESAP AÇAN Bİ CAFE İŞLETİYORUM LAN BEN.
SERHAT: - ABİ BURALAR KIZ FALAN GELİYOR MU?
FUAT: - BAYAN BÖLÜMÜMÜZ ARKADA GİTCEN Mİ?
RAMAZAN: - ABİ 18’İ DONATIRMISIN?
FUAT: - NE DİYON LAN?
RAMAZAN: - DONANIM AYGITLARINI DİYORUM TANIMIYOR.
SERHAT: - YA ABİ BOŞVER SEN ONU DA BU BAYAN REYONU NEREDE DEDİN?
RAMAZAN: - ARKA TARAFTA AMA KAPISI İKİNCİ GİRİŞTE.
SERHAT: - TAMAM ABİ!
( SERHAT ARKASINI DÖNER ORADA BİR ÇOCUK BİLGİSAYAR OYNAMAKTADIR ONUN YANINA GİDİP KAFASINI EĞER)
SERHAT: - NABIYON GENÇ?
ÇOCUK: - İYİYİM ABİ!
SERHAT: - ŞU ARKADA BAYAN KISMINDA GÜZEL KIZLAR VAR MI LAN?
ÇOCUK: - ABİ ÇOK GÜZELLERDE BÜYÜKLER YA!
SERHAT: - OH OH İYİ! ŞİMDİ SENDEN BİR ŞEY İSTİYCEM.
ÇOCUK: - İSTE ABİ.
SERHAT: - SEN KÜÇÜKSÜN ARKA TARAFA GİDİP EN GÜZEL KIZI DIŞARI ÇAĞIRABİLİR MİSİN?
ÇOCUK: - BEN PEZEVENK MİYİM YA UĞRAŞMAM ÖYLE ŞEYLERŞLE!
SERHAT: - DÜZGÜN KONUŞ LAN. YOKSA AĞZINA BİBER SÜRER BURNUNA DERGİ KOKATIRIM LAN!
ÇOCUK: - GİT ŞURADAN YA İŞİM VAR.
SERHAT: - KAÇ YAŞINDASIN LAN SEN?
ÇOCUK: - ALTI YAŞINDAYIM.
SERHAT: - NE VAR BİLGİSAYARDA O KADAR HEYECANLI OLAN?
ÇOCUK: - TWİTTER’DAKİ TAKPÇİLERİME BAKIYORUM!
SERHAT: - ALIYORLAR MI LAN SENİ TWİTTER’A YAŞIN KAÇ BAŞIN KAÇ LAN. SENİN YAŞINDAKİLER FACE’DE YA OYUN OYNARLAR YA DA LİKED WİN’DE DURUM KASALAR. SEN NİYE GİRDİN TWİTTER OLAYLARINA FALAN?
ÇOCUK: - FACE İYCE ERGEN SİTESİNE BAĞLADI YA ÇOCUK MUYUM BEN BİRADER?
SERHAT: - PARDON ABİ BÜYÜKSÜN.
( GERİ ÇEKİLİR)
SERHAT: - ÇOCUK BİLDİĞİN ATAR YAPIP BİRADER DİYE ÇIKIŞTI YA! ULAN ACABA YAPAY GÜBREDEN Mİ KAYNAKLANIYOR LAN BUNLAR.
( ORDAKİ BAŞKA BİR ÇOCUĞUN YANINA GİDER ÇOCUK 13 YAŞLARINDADIR)
SERHAT: - NASILSIN GENÇ?
13 Y.ÇOCUK: - İYİYİM ABİ?
SERHAT: - NE YAPIYON ÖDEV Mİ?
13 Y. ÇOCUK: - NE ÖDEVİ YA, İNTERNET CAFE DE ÖDEV Mİ YAPILIR?
SERHAT: - YAPILMAZ MI LAN? YANİ YAPILMASA BİLE ANNEDEN ÖYLE İZİN ALINIR.
13 Y. ÇOCUK: - YA YÜRÜ GİT YA BEN ANNEMDEN ACIK TAKILIYIM DİYE İZİN ALDIM.
SERHAT: - ANLADIM DÖNEM KLİŞESİ. NEYSE SİKTİR ET ARKADAKİ BAYAN BÖLÜMÜNDEN BANA BİR GIZ AYARLAYELE LEN.
13. Y. ÇOCUK: - İÇERİYE ERGEN ERKEK ALMIYORLAR.
SEHAT: - OH İYİ LAN O ZAMAN NEYSE SEN TAKIL BAKALIM.
( SERHAT GİDER GERİ GELİR EKRANA BAKAR)
SERHAT: - OYUN OYNAMIYON NETE DE GİRMİYON NE ARIYON LAN DENETİM MASASINDA?
13. Y. ÇOCUK: - 8888 8844 ANLADIN MI?
SERHAT: - O CAFEDEN OLUYOR MU LAN?
( MÜZİKLE BİRLİKTE İNTERNET CAFEDEKİ BÜTÜN MASALARIN YANINA GİDİP KONUŞUR EN SONUNDA RAMAZAN’IN YANINA GELİR ONUN RAMAZAN OLDUĞUNU FARK ETMEZ)
SERHAT: - KARDEŞ SELAMIN ALEYKÜM.
RAMAZAN: - ALEYKÜM SELAM.
SERHAT: - BİRADER SENDEN BİR ŞEY RİCA EDEBİLİR MİYİM?
RAMAZAN: - ET!
SERHAT: - ŞU ARKADAKİ BAAYAN BÖLÜMÜNE GİDİP BANA BİR KIZ ÇAĞRABİLİR MİSİN?
RAMAZAN: - BURASI YANLIŞ ADRES. ŞİMDİ BEN SANA BİR YER TARİF EETCEM TAM MUAMELE.
SERHAT: - EN DİYORSUN LAN?
( RAMAZAN SERHAT’A DÖNER)
RAMAZAN: - LAN SERHAT! GOÇÇUM BENİM BEE.
SERHAT: - HAYIR!
RAMAZAN: - ASLANIM BE KİM TUTAR SENİ YÜRÜ BE!
SERHAT: - YOK ABİ YANLIŞ ANLADIN MİSSON BÖYLE.
RAMAZAN: - YEMİŞİM MİSSONUNU LAN!
SERHAT: - ABİ KONUYA ODAKLAN.
RAMAZAN: - VERİYİM LAN ADRESİ HA?
SERHAT: - ABİ SEN BENİM DEDİĞİMİ YAPACAN MI?
RAMAZAN: - PARASINA BAĞLI.
SERHAT: - ABİ YANLIŞ ANLAMA LÜTFEN. ŞU ARKA TARAFA GİDİP GÖZÜNE KESTİRDİĞİN EN İYİ KIZI YANIMA ÇAĞRACAKSIN.
RAMAZAN: - LAN BU MUYDU? YAPARIZ TAMAM ŞİMDİ GİT SEN İŞİM VAR.
SERHAT: - NE İŞİN VAR?
RAMAZAN: - YENİ BİRİ İLE TANIŞTIM. ONU AYARLIYOM.
SERHAT: - BANA DA AYARLASENE YA!
( SERHAT EKRANA BAKAR)
SERHAT: - HASSİKTİR LAN BU BENİM FACEM LAN!
RAMAZAN: - HARBİ Mİ LAN?
SERHAT: - ÇIK LAN ŞURDAN!
RAMAZAN: - VALLAHA BEN GİRMEDİM GELDİĞİMDE AÇIKTI.
SERHAT: - O DAHA KÖTÜ.
RAMAZAN: - DEĞİŞTİRİYİM LAN ŞİFREYİ?
SERHAT: - O MEVZUDAN SONRA SAĞ ELLERİNİ ADIMA YAPILAN HER ŞEYDEN UZAK TUT.
RAMAZAN: - BİR İNSAN BÜNYESİNDE BİR TANE SAĞ EL BULUNUR LAN!
SERHAT: - SENDE MAŞALLAH 1 NİŞANLI 4 Ü METRES. ELİ GETİN PARMAKLARA MI BAŞLADIN LAN?
( RAMAZAN AYAĞA KALKAR CAFE’DEN ÇIKAR ARDINDANDA SERHAT ÇIKAR)
SAHNE 9- İNTERNET CAFE- DIŞ- GÜN- SERHAT, RAMAZAN, TİKİ KIZ, 6 YAŞINDAKİ ÇOCUK
( RAMAZAN VE SERHAT AYNI ANDAN KAPIDAN ÇIKMAYA ÇALIŞIRLAR)
SERHAT: - BU KLİŞEYE HİÇ GİRMEDEN DİREK YOLU SANA VERİYORUM.
RAMAZAN: - BİR GERİ ÇEKİL.
( RAMAZAN GERİ ÇEKİLİR ÖNCE SERHAT ÇIKAR)
SERHAT: - NE OLDU CERRAAAM!
RAMAZAN: - HASSİKTİR.
( RAMAZAN ÇIKAR VE ARKAYA GİDER)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.