HARAM OLSUN
Açık ve seçik alenen anlayana hakaret metnidir.
Ülkemiz de rüşvetin torpilin zırla gidip tırla geri geldiği bir dönem de her gün haksız ve usulsüz yazılan ceza makbuzlarına bir çift sözüm var.
Kentsel dönüşüm yerine semtsel dönüşüm yapında göreyim etek traşınızı…
Nerde nasıl niye ve ne şekilde yazıldığı belli olmayan ama plakaya yazılan park cezaları…
İstenilen yerlere kurulan ama işine gelmeyen noktalara kurulmayan mobese kameraları
Semtsel davranılan durumlar haksız yazılan cezalar iki elim yazan dan başlayıp tahsilatını yapana kadar yakanızdan düşmesin..!
Haram ediyorum yada Türkçesi ile helal etmiyorum…!ahirette ki mobeseden izler gereğinin yapılmasını da zevkle seyredeceğim.
Tanıdığınız akrabanız olan ama göz göre göre macburi vazife uğruna yapan varsa kusura bakmayın.
Haksızlığın kayırması olmaz.
Avrupa birliğine girmeye çalışan ülkeyiz ya biz … nah gireriz…daha birkaç yüz bin fırın ekmek yememiz lazım ama unutmadan helal olacak ekmekler…!
Acaba o park cezalarını usulsüz yada haksız tere yazan memur akşam evinde yediği hurmaların bir
gün bir yerlerini tırmalayacağını biliyor mu…
bazen bir haber gördüğüm de medya da üzülmüyorum hatta derin bir ohhhh çekiyorum rahatlatmıyor evet ceza girmiş deliğimiz de en azından o vicdansızlarında bir yerlerine pamuk girdiğini duymak haz vermiyor değil.
Kimse gücenmesin vur abalıya sözünde ki abalının isyanı değildir bu ayıptır yahu günahtır.
Ödeyebilen var ödeyemeyen…
Ama maliye bakanlığı borcu olana da olmayana da ödeme mektubu göndermiş ve arkasından tek tek uğraşmaktansa komple gönderelim dediği bir ülke burası…
Şehit babasının hakaretten ceza evine yollandığı bir ülke
Topla tüfekle uçaksavarla ağzımıza bırakılan ama ses çıkaranın sesinin kesildiği bir ülke….
Tutuklu kaldığı süre aldığı cezadan daha fazla olan insanların yaşadığı bir ülke burası
Hadi tutuklayın beni bak bağıra bağıra hakaret ediyorum ulu orta
Efendim ?hakaret içeren bir söz yok mu
Demek ki kılıfına uydurmak damarlarımıza bulaşıcı ne yaparsın.!
Burası Türkiye.
Utanmaz ahlaksız insanlar….taşıdığınız üniformadan üzerinde ki cumhuriyet yazısından bayraktan utanın bari ….
Dedim ya helal etmiyorum haram zıkkım olsun.
Google da arama motorunu HELAL ETMİYEM yazın sesli bedduam olsun oda…
A.B.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.