askerlerimizi abim şehit etti
madde bağımlısı bir abim var.esrarından hapına kadar mayıştırıcı sarhoş edici ne illet varsa kullanıyor.kullanmakla beraber bu maddelerin satışını yaparak kullanılmasına da katkı sağlıyor..
kimi zaman evin köşelerine,halıların altlarına gizlenmiş büyük paralar buluyoruz..bağımlıların,abim gibilerin paraları..nereye gidiyor peki bu paralar?bir takım aracıların nihayetinde pkk’nın cebine girip,teröristlerin pis boğazını doyuruyor,sırtlarına giysi oluyor.bu para onların haberleşmesini sağlayan telefonlara dönüşüyor.pkk’ya yeni elemanlar katıyor..abimin cebine giren bu kirli para,aynı yolla cebinden çıkıp,teröristlerin eline tüfek veriyor.şehitlerin,tüm türkiye’nin kalbine lanet kurşunu sıkıyor..
esrar içmeyin namaz kılın!
"uçuyorsun! bulutlardasın!".. bu illetin bağımlıları böyle anlatıyor hazzını..
esrar içmek yerine namaz kılın kardeşlerim!daha yüksek bulutlara çıkarsınız..
huzur sarhoşu olursunuz..
vazgeçmeniz için büyük bir sebep var karşınızda.bırakın teröre yardım etmeyi!
bu illete değil,bu millete bağımlı olun!
YORUMLAR
Uyuşturucu kullanmakla, sadece kendilerini değil ülkelerinide zehirliyorlar çünkü dediğiniz gibi pkk lı köpeklere yardım etmiş, onlara maddi destek vermiş oluyorler.
Duyarlılığınız için, halka çağrıda bulunduğunuz ve dinimizin direği olan namaza davet ettiğiniz için Allah sizden razı olsun... teşekkür ederim.