YORUMLAR
Kemal bey, önce çok emek vererek hazırladığınız dizi yazınız için tebrik edeyim.
Yaşanmış bir olaydan yola çıkarak hazırladığınızı yazmıştınız ilk bölümde .
Her bölümde tek tek yorum yazamayışım için kusura bakmayın, o kadar gerçekçi anlattınız ki, sapık ağabeye sinirimden elim varmadı yazmaya.
Haklısınız yaşamımızda da olan böyle sapkın kişiler yazılarla da olsun eleştirilmeli, insanları uyarma babında bunlar da yazılıp çizilmeli.
Baştan bugünkü yazıya kadar okudum, toptan tebriklerimi kabul buyurun.Devamını merakla takipteyim, selam ve saygılarımla.
Sayın Hocam,
Size cok uzun bir mesaj yazmıştım, Biraz sakıncalı bulunup ,gönderilmediği kanısındayım. iki sayfayı bulan mesajımı ,kısa kısa yine yazarım. Bu dizinizi ,çok beğenerek okuyorum Elinize sağlık.
Saygılarımla.
Kemnur
Ameliyathane atmasförünü bilen birisi olarak güzel tasvir diyorum;))) ve İsmail korunmaya devam ediliyor metin abi tarafından işte bu hoşuma gitmesede öykü böyle devam ediyor.. bekliyorum neler olacak.. saygımla...
Kemnur
Güz<el bir anlatımdı yine. Ameliyat sahneleri çok güzel işlemişsiniz. Devamını merakla bekleyeceğim. Saygılar ustam.
Kemnur
Merak ettiğim bölüm yine merakta bıraktı bizi. Ama olsun en azından lalenin durumunu biliyoruz şimdi. Ölen kim? Lalenin babasımı yoksa konuştukları başka birimi. Yarın ola hayır ola diyorum.
Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...