- 1046 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
zAVALLI KADIN
KAYROLDAN DÜŞMEK
Güzeller güzeli bir kadındı..arkadaşları ona seksi şempaze lakabını takmıştı..Her güzelin olduğu gibi onunda bir çok kusuru vardı.Hem de ne kusurlar..mesela horlayan birinin yanında asla uyuyamıyordu..
Bir gece yanında,itfaiye sireni gibi horlayan kocasını,yirmibirinci uyarısından sonra,dayanamayıp kocasının yağlı kollarına otuz iki dişini geçirince.. acı içinde uyanan kocası.."ne lan..köpek gibi ısırıyon kolumu.." deyip o,, zavallı kadının boğazını sıkmaya başlayınca...ölümüne on beş nefes kala..kocasının gıdıklandığı aklına gelmiş..kocasının koltuk altlarını gıcıklama başlamış çok gıdıklanan kocası " gıdıklama lan,gıdıklama lan.." diyerek ellerini ,gevşetince..ölümüne beş nefes kala canını zor kurtarmış zavallı kadın...
Bu güzeller güzeli kadının,bir başka kusuru ise..yatakta deli yatmak derler ya..işte yatakta deli yatanlardanmış..mesela normal insanlar gibi yattığı yataktan..asla normal bir şekilde kalkma huyu yokmuş..bazen başı karolan aşağıya sarkmış bazen... bedenini yarısı yatağın dışında.., bazen.. başı kocasının ayaklarının yanında....yatağın sağı,solu..derken küt yerde..Kocası da artık onun bu düşmelerine alışmış....Her düşmesinden sonra uyanan kocası" Yine mi düştün lan karı? Diyerek,arkasını dönüp yatarmış...
O zavallı kadın.. başı kocasının ayakları yanında..ayakları kocasının başı ucunda.. mışıl mışıl uyurken,birden kocasının feryadı ile uyanmış...."gözüm çıktı,manyak karı,gözüme tekme attın ... ayak baş parmağın gözüme girdi..manyak..salak..bib bib bib...yataktan hışım gibi fırlayan kadın..soluğu yatak odasının kapısının önünde alarak "özür dilerim aşkım,özür dilerim aşkım"cümlesini bozuk plak gibi tekrar ederek avaz avaz inleyen kocasını gözlemlemeye başlamış...kocası boğazını sıkmağa gelir diye de korkular içindeymiş...eğer kocası üzerine saldırırsa hemen yatak odasına tazı gibi kaçacağı mesafeyi koruyormuş..."çok yaygaracısın,çıkan gözde kan olur..hani..kan falan yok.." diyecekken ..dememiş..diyememiş..Kocası"Ulan karı..seni bu yatakta istemiyorum artık..bu yatakta değil bu oda da istemiyorum...al yastığını defol git" deyince,,yavaş yavaş kayrolaya yaklaşıp,,hızla yastığını alırken..kocası bir tekme sallamış..ıskarta tabi ki.."Ben uykuda..gözünün ortasına indiriyorum tekmeyi..sen tek gözün açık olduğu halde..tekmen ıskarta,," diyecek;ama zavallı kadın o yayagaracı kocasına onu bile dememiş diyememiş...can korkusundan...
Onlar hakkında son aldığım duyumlara göre...ince ruhlu duygusal kadının..yatak odasından kovalayan eşine kalbi..çok;ama çok kırılmış..paramparça olan kalbini en iyi yapıştırıcılar bile yapıştıramamış..bir daha o kayrolaya yatmamış...oturma odası o nun yatak odası olmuş..kocası ise uykuda karısın hışmından orasını,burasını,ağzını,burnunu,gözünü,kaşını korumanın huzuru ile..avaz avaz horlamaya
devam ediyormuş...
Artık,aynı evde oda komşusu olmuşlar..sabahleyin kim erken uyanırsa çayı demliyor.."Çaylarr" diye bağırarak bir diğerini uyandırıp derin ve felsefi konuşmalarına başlıyorlarmış...konuşulacak konular arasında karışıklık çıkmaması için gündem oluşturmuşlar...
1- açılış ve yoklama
2-Gece görülen rüyaların anlatılması ve yorumlanması
3-Dün yaşananların analizi
4-bu gün yapılacak işler
5-Geçmişin temcit pilavı gibi tekrar edilmesi...
NOT: Eşlerden biri çok sinirli bir günün de ise bu genellikle kadın olur...2.3.ve 4.madde iptal edilerek doğrudan 5.madde ile başlanabilir...
YORUMLAR
Oldukça güzel bir yazı. Burada kendimle ve yaşadıklarımla ilgili o kadar çok şey buldum ki tek tek saymakla anlatılmaz.
Yalnız bir şeye daha dikkat çekmek lazım.
Evliliğin ilk yıllarında ne erkeğin horlaması kadını rahatsız eder ne de kadının yatak içinde her on beş saniyede bir yer değiştirmesi ama nedense evlilik ilerledikçe kadının kulakları artık o horlama seslerini duyar olur; erkeğe ise artık yatak dar gelmeye başlar eşinin dönüp durmaları yüzünden.İlk zamanlara '' Aman benim canım üşümesin '' diye yorganın tamamı kadının üzerine / Ya da kadın kocasının üzerine örtülürken evliliğin ilerleyen safhalarında yorgan için kavga bile edilir. Bütütn bunlar artık zevk alınmayan, paylaşılması artık tad vermeyen ve artık sonuna gelmiş ama evletlar yüzünden devam ettirilen bir evliğiliğin belirtileridir. O evliliklerin pek çoğu devam eder. Ama hem erkek hem de kadın için artık evlilik sıradan bir memuriyet, her gitmek ve ifa edilmek zorunda olunan bir vazife olmaktan öteye anlam taşımaz.
İşin içinde bir de her Allah'ın günü yenen temcit pilavı girmişse vah ki vah...
Ben yazıda hiç bir abartı bulamadım. Çünkü boğaz sıkma olayı dışında yazılanların hepsini birebir yaşadım.
Netice olarak: Çok çok güzel ve ibret alınmalık bir yazı olmuş. Ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle.
sareyaprak
çok güzel bir yazı.anlatımın akıcılı ve yazının düzgünlüğü okuttu kendini hazla.
konusuna gelince ibretlik bir vaka.
çoğu evlerde görülebilen ev halleri gülümseten bir yaklaşımla yazıya aktarılmış.ders alacak olanlar olacaktır.
kaleminiz daim olsun.
sareyaprak
Amacım biraz tebessüm ettirmekti okuyanlara...aslında evliliğin gerçekleri bunlar...kapalı kapılar arkasında neler yaşanıyor...i
,şte bende bir olaydan esinlenerek abartarak yazdım...içinde gerçekler de var tabi ki...ders alınacak konularda...var...
Sevgiler,selamlar....
sareyaprak
Okurken gülümsemeniz inanın beni çok mutlu etti...çünkü insanları güldürmek çok zor....değerli yorumunuz için teşekkür ederim,,
Sevgiler...selamlar...
efendim gülerek okudum yazınızı eğlenceliydi eğlenceli olduğu kadarda düşündürücü aynı evde oda arkadaşı olmak zor olsa gerekt,ir diye düşünüyorum kutlarım değerli kaleminizi saygılarımla selamlar
sareyaprak
Gülmeniz için böyle komik bir yazı yazdım,güldürebildiysem ne mutlu bana.... evli çiftler günğmüzde odaları değil,,evleri bile ayırmaya başladılar..herkes nasıl mutluysa öyle yaşıyor..öyle bir yastıkta kocamıyorlar artık...tabi bunun suçlusu küstüm denilen yastıklar zanneerim...yastığını alan başka odaya gidiyor...sevgiler..selamlar...
sareyaprak
Horlamalar,gerçekten çok rahatsız edici bir durum...elbette hepimiz uyuduğumuzda horluyoruz,,duymuyoruz;ama...duyanlar söylüyorlar...yatakta gözüne tekme gelince adam atmış işte yataktan..
Sevgiler saygılar....
AYSE 09
Gız, benim de horladığım konusunda sık sık iftira atarlar bana ama ben o kadar dikkat ediyorum, tek bir kere horladığımı duymadım...
Ama eşim ve büyük oğlumun horlamalarını canlı kanıt olsun diye cep telefonuma kaydetmeyi denedim... Sakın siz denemeyin. Görüntüleri izliyorsun, başka sesleri duyuyorsun ama horlama sesi çıkmıyor. Bu cep telefonları horlama sesini almıyor...
sareyaprak
Uyuyan insan,elbette horladığını duymaz..uyumayanlar duyar...cep telefonları horlamayı mutlaka kayıt eder diye düşünüyorum...ama ben eşimin horlamasının fotoğraf makinesi ile kayıt ettim..inanamadı...eşim bana sende horluyorsun arada diyor..ben hiç horladığımı duymadım....sevgiler..selamlar