- 917 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Kadın Milleti Beyaa
Bilader nasıl geldim dünyaya fikrim yok çok küçüktüm vesselam. Ama Ebe’mi bilirim fındık gibi bir kız saçları kara gözleri yeşil. Ne de olsa erkeez.
Na bu fotoğrafta da aval aval bakan biri var ye. kafası yarık. Hah o benim. Ebem’ e de öyle aval aval bakan şimşik kafalının biriydim.
E büyüdük beya hep kızan kalcek diiliz ya mu melmekette. Aşık da olmuştum hani inceden.
insan ebesine aşık olur mu beyyaaa demeyin valla alınırım arada onaltı yaş var ama olsun halaaa güzel valla .
Askerlik de biiti . Her gün asta da olamıyoz ki gidelim ocağına ebe ya ebe bu . Evlenmişti ben giderken askere döndüğümde kocası boşamış kızcazı.
Bi sevindim ne sevindim be kızanlar bilemezsiniz. Ne yapsam ne etsem derken geçende traktürde düşünürken çakıverdim koskoca tarlanın içinde bitanecik aaca beya.
Onu da kesmedi getti anam. Bubamdan hatıraymış daa. Uyy. Ya benim şive de kayar azıcık. Yirmi kişilik koğuşta onyedi kızan Karadenizliydi. Bizim şopşiklerden bi kişi vardı o da öteki bölükte. Onun koğuş da Ege ’liydi beya. Düzeltürüz yavaş yavaş kızanım. Nerde kalmıştık bakem.
Heh kafayı yardıım gün anam ne bilsin beni acil ebeye götürmez mi. Ebede ne işim var diyemedim valla işime de geldi hani. Allllaahhh ! o gözler o endam genç kız vücudu , elma yanakları uzun şaçları hele o kalçaları.
"Şşşraaakkk ! " bi tokat sesi. Yok beya ben kendime çaktım tokadı. Dört senelik abazanlığım çıkmıştı gene yukarı yukarı. Askerde şap var diye yemek yemediydim. Anam kadıncaz bana para yetiştiremiyodu ama ben yemeem. Şimdi şıçma zamanlarım gelip çattı düz duvara tırmanıyom beya.
Bırakalım beni şimdi ben ebemde kaldım. Kafamı sarıverdi kızcaz. Nasıl da narin sarıyordu öyle narin öyle güzel.
"oof uleen öffff" galiba sesli oldu. "Acıdı mı ablam " dedi. Ablam edi yaa ablam dedi . Dünyam bi kelimeyle felç oldu paramparça oldu. Fardi Tayfur Orhan Gencebay çınladı kulaklarımda. Bittim orda ben beyaa bittim.Benim Tokattan ağır geldi Abla kelimesi beya.
üç yaşındaki kızanlar gibi oldum ağladım ağlıcam. Hay anasını beyaa hay beyaaaa. Kalbime gömeceğim ulen . Sevmecem kimsecii.
Ben böyle arabeskle horon arasında gidip gelirken bi kızçaz girdi içeri sarı saçları boncuk gözleri dudaklar kiraz , bicibicileri diri diri of of. Uleennnn bana ne oluyo.
"Gidiyom ben burdan gidiyom anne."
Bi kolumla da annemi dürtüyom.
" Şşt anaa şu kızı bi soruşturuver bakim nasıl he bak bi alıcı gözüyle."
Kızcaz bana döndü sanki anladı gibi geldi bana , yok yok beya ne anlicek o esnada ben deli gibi terliyodum.
" Turan abi anam gönderdi akşama bizim tarlayı sürüvercekmişin."
Abi mii abi mii. Bırakıyom Kardeş ben Kadın milletini bilader. Babam dediydi zaten " Bak olum karı milletini anlamak için prufesör olmak lazım" diye. Bundan sonra tektabanca tek elizabet. Haydee
YORUMLAR
Şivesiyle, hikayesiyle,bir erkeğin çocukluktan yetişkinliğe geçişi çok güzel anlatılmış.. Gülümseyerek ve beğeni ile okudum .. emeğinize sağlık.. çok hoştu gerçekten:)) Selam ve sevgilerimle..
Fotoğrafa bayıldım . özellikle kafası bandajlı delikanlı tam hikaye kahramanı gibi poz vermiş..:)))
BİZ KADINLARI ANLAMAK EN GÜZEL YAŞAYAN SANAT ESERİDİR YÜREKLERDE İŞLENİRİZ TEK TEK KALEM KALEM YAZARIZ DÜŞÜNDÜRÜCÜYÜZ HER İLİMDE BİZLER VARIZ * SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
ŞİİRİN SİHİRİ
A-BI-HAYAT
leb-i şima
küsss
ben Bulgar göçmenlerini çok severim..daha önce hiç Yunanistan muhacirini tanımamıştım ama sanki onlar da tatlı oluyo gibi gibi;P
:))
leb-i şima
küsss
şaka bi yana..mutluyuz seni tanıdığımıza faizeciğiimm,ben ve ruhim:P