Aşkta Yarın Yoktur Be Sevgili
Aşk pahabiçilemez.Aşk oyun değil , aşk sahte değil gerçek! . O kadar acıtır ki canını durduramazsın acır acır gün geçtikçe daha çok acır be sevgili. Aşkın kendi gerçekliği vardır bilir misin bilmem...
Zaman ileri doğru değil , içeri , yüreklere , derinlere işlemeye doğru başlar. Yükü o kadar ağırdır ki taşıyamazsın ! Aşk hem dışındadır dünya’ nın hemde ortasında.
Kim demişti hatırlamıyorum . Zaman aktıkça unutursun diye . Hayır öyle birşey yok zaman bana ne ilaç oldu ne de unutturabildi. Zaman bana sadece acımın gün geçtikçe ne kadar çok büyüdüğünü gösterdi. Unutmaya çalış demsi kolay be sevglili gel de unuttur hadi !
Başarabilir misin ? Söyle unutturabilir misin ? Kendini bana söyle be sevgili söyle hadi !
Yapamıyorsun değil mı bak sen de yapamıyorsun işte... Şimdi sus da dinle beni biraz
Çıplak yalnızlığımda üzerimi örtenim dahi yok beni sıkı sıkı saracak kımsek yok be yok işte ! Boşversene be sevgili yaram gün geçtikçe daha çok büyüyor işte . Yaramı dindirecek bir ilaç dahi yok be sevgili yokkk!
Ne SEN ne de bir Başkası acımı dindiremezsin artık.....
Bende sana kalan bir kaç gözyaşı var bu kağıtta sana olan aşkım var. €ğer olur da bir gün ağlarsan! Bu kağıda ağla. Gözyaşalarımız mutlu olsun sonunda.
Bırakta onlar kavuşsun Aşklarına Biz Kavuşamasakda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.