- 2088 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Annem...
Ah annem...Sen neymişsin be annem.Senin kokun,senin gülüşün,senin nefesin,senin yakınımda oluşun,senin öfken,senin şefkatin,annem,annem,ah güzel annem,ne zormuş senden uzakta nefes almak...
Alışmak zor meleğim,herşey güzel,herşey yolunda ama senden uzakta herşey eksik,her kahkaha her eğlence buruk,hep bir köşe hep baş köşe boşluk...İple çekiyorum sana sarılacağım,kokunu içime çekeceğim,gülümsemendeki bakışındaki sıcaklığı ta içimde hissedeceğim anı...
Sesini duymak ne güzel,ne acı yalnızca sesinle yaşamak,ne zor boşluğunla yaşamak,ne ömür törpüsü gözlerine bakamamak...
Benim güzelim,bitanem,yaşama sebebim senden uzakta yazılmıyor bile.Bir kelime yazıp bin kelime düşünüyorum seni benim baharım...
Ah annem ah...Hayatımda yüzüne demediğim kadar çok annem diyorum burada.Yüreğim annem diye çırpınıyor,ne güzel şeysin sen,ne güzel sözcük anne,ne güzel BENİM ANNEM...
Binlerce,milyonlarca şükür Rabb’ime sen varsin,Allah’ım daha acı ayrılıklar yaşatmasın benden alsın sana versin,beni sana seni bana verdiği gibi.Güzel Rabbim sabrımızı daim etsin,olmayanlara sabır ve inanç versin.Senin bana verdiğin ahlak,öğrettiğin dinim,yaşattığın hayata binlerce şükür yoksa kaldırılmaz bu yük,bu sensizlik...Sen öğrettin bana herşeyin Rabbimden olduğunu,her zaman şükretmeyi,hep ve yegane onu bilmeyi.Allah’ım senden ve tüm annelerden razı olsun.Rabb’im ayaklarının altındaki cennette beni kapına köle yapsın,yücelerin en yücesi bize yazılan tüm ayrılıkları fani dünyada yaşatsın,ebediyette birlikteliğimizi de ebedi kılsın.Rabb’im seni başımdan eksik etmesin,senden razı olsun,gönlü güzel;gönlü zengin;gönlü tek annem,tek yarim tek diyarım seni çok seviyorum,en anlamlı özlemim...
YORUMLAR
Anne- kız ; gerçekten de ayrılmamalı onlar. O yüzden uzağa gelin gitmemeli. Hele ki yanındayken değerini bbilmeyenler varsa, onlar için çok daha zor oluyor böylesi hasretler.
Güzel anlatım; sade ve doğal. Yaşamayanın anlayamayacağı, anlatamayacağı duygular.
Betül Osmanoğlu
Teşekkür ederim yorumunuz için,saygılar.