- 3964 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞ
Adım adım savaşa doğru sürükleniyoruz, ateşe gidiyoruz. Kimimiz yanacak, kimimiz de yakacağız.
Savaşsız bir dünya acaba ne zaman mümkün olacak? Doğru soru şu mümkün olacak mı? Yoksa insanlığın sonu savaşlardan mı olacak? Bir tahminde bulunmak çok güç.
Neden sorunlarımızı kavga, döğüş ve savaşla hallediyoruz? teknolojinin, bilimin, kültürün bu kadar geliştiği bir çağda sorunları çözme yöntemlerimizde neden hala yerimizde sayıyoruz? Devletlerarası problemler eski çağlardaki gibi hala savaşla çözülüyor, neden?
Dünyadaki silahlar insanlığı defalarca yokedecek kadar çok ve tesirli. Hala da yeni yeni silahlar üretiliyor, daha öldürücü silahlar için teknoloji, bilim kullanılıyor. Milyarlarca dolar kaynak ayırılıyor. Aklım, mantığım almıyor.
Savaşlarda harcanan paralar, silah üretimnde kullanılan kaynaklar açlığın, yoksulluğun, sefaletin son bulması için kullanılsa dünyada belki bu tür sorunlar hiç yaşanmayacak..
Mlesef söyleyebileceğim tek şey umarım devletleri yönetenler bir gün akıllanırlar....
DURAN ATİK
YORUMLAR
Dünyayı ellerine almış olan ve kendilerini çeşitli şekilde gizleyen kişilerin keyfiyatlarından oluyor savaş. Düşünün dünya bir sanal alem ve bilgisayarın başında o ş....sizler ellerinde kumandalar savaş oyunu oynuyorlar. Yıkıp, yakıp yok etmek onların tahrip olmuş ruhlarını memnun ediyor. Savaş onun için hep olacak.. Üzgünüm çük üzgünüm.