İSTİLACIMSIN
Yapamıyorum.Sanıyordum evet yalnızca sanıyordum kalbinde tek hükümdar olduğumu…İnanıyordum ne tahtımdan ne tacımdan etmeyeceğine…
Sensizlikle savaşmak Hun ordularından kaçmak kadar zor bir şeymiş.
İstilacımsın…
Geceler günleri günler varlığında yokluğunu kovalatırken bana yapamıyorum ne kadar istesem de senden kurtulamıyorum…
İstilacımsın…
Zamanla yaralar kabuk bağlar öğrettiler kimse söylemedi ki bana her merhabada kanar yaraların diye sıkılmadan, korkmadan kanayacağını sanmadan merhaba dedim sana her gün her nefesimde senin varlığını her bilişimde merhaba…
İstilacımsın…
Sür şimdi atlarını boz kırlarıma.Kocaman bir ormandım ben oysa
aşkının güneşi doğmadan ufuklarıma…Köklü bir çınarım vardı ve çınarın dibinde sevda…Az mı mendil bağlanmıştı o çınara.Ayakta alkışlıyorum seni…Sür şimdi atlarını bozkırlarıma…
İstilacımsın…
Yağmalamalar ,talanlar ne zaman başlayacak ?Bana bir gün ver ya da bir zaman tek bir şeyi kurtarmak isterim o da sana olan sevdam.Kalsın dokumlasın isterim saflığıma bir tek o yakışsın,yokluğuna bir tek o alışmasın benim öğretmediğimi yeni hükümdarı zorlatmasın..
İstilacımsın…
İnanıyordum ölesiye beni bırakıp gitmeyeceğine.Bayrak mı kaldırayım şimdi ha…Üzgünüm tüm beyazlarımı sen aldın.Bana bir tek kara kefen bıraktın.öyleyse kabul yırtıp bir parça o kefenden
Ellerimde sallıyorum sana gel bul beni …Teslim oluyorum Varlığında yokluğuna sığınarak ve bir parça yırtarak kefenimden sana kucak açıyorum.Neylersin …
İstilacımsın…
23.Şubat.2008
NeNa
İSTİLACIMSIN Yazısına Yorum Yap
"İSTİLACIMSIN" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.