YORUMLAR
toplumun bir yarası ensest malesef ve bu duyarlı konuya öykülerinizle öyle bir değinmişsiniz ki.. ismini vermemde sakınca yok sanırım prof dr şahika yüksel in bir paneline gitmiştim..yaptığı bir araştırma sonucunda toplumunun yüzde 99 müslüman olan bir toplumda inanılmayacak kadar ensest ilişkiden dolayı travmalara maruz kalmış intiharı düşünen genç kızlar olduğunu söylemiştir.. Ve bir arkadaşım yıllarca abisinin tacizine uğradığını ve annesine ilk söylediğinde yalancılıkla suçlandığını dayak yediğini abisini kıskandığı için böyle şeyler uydurduğunu söylemiş ve yıllarca bu travmalarla yaşayıp kendisine bir hayat kuramamış sevememiş hiç kimseye güvenememiştir.. Usta okunduğunda tüyleri diken diken eden bu hikayeleri hikaye gibi görüp yokmuş gibi davranmak ve tüm bunların üzerlerini örtmek yerine böylesine yazılarla belki aileleride bilinçlendirmek bunlarda oluyor demek ne erdemli ne güzel bir öğreti şeklidir...teşekkür ederiz böylesine zor bir konuyu böylesine dile getiren kaleme.. saygımla...
Kemnur
Hocam takipteyim her bölümü,,o kadar üzülüyorum ki okurken yorum yazamıyorum inanın :(((( daha kötü günler geliyor gibi sanki...
Saygımla...
Kemnur
Böyle bir şeyi nasıl katlanırlar anlayamıyorum. Allah kimseye vermesin. Tüylrim diken diken oldu. Teşkkürler Kemal Bey. Devamını bekliyorum. Saygıyla...
Kemnur
Kemnur
inci*
sevgiler ve selamlar ustaya.
Kemnur
Sayın Hocam,
Dehşet verici bir hikayeyi ele alıp, son derece ders verir , örnek oluşturur ,şekilde sunmanız, sanırım yaygın olan ,bu sapıklığa uğrayanları , derinden yaralamıştır.
Ama çok yakından tanıdığım bir dostum , hala daha ,18 yaşındaki kızı ile 19 yaşındaki oğlunu aynı odada yatırmakta ve onların kardeş olduğunu söylemekte.
Kız ile konuştum. Bana ağlayarak, yorgan altında ,oğlanın otuz bir çektiğini, gizlice onu gözetlediğini ,bu durumu söylerse ağabeyinin ,kendisini öldürebileceğini anlattı.
Yani ergenlik çağı gelmeden , hatta çok önce,kız ve erkek kardeşler ayrılmalı ve kızın başka sevgilileri olabileceğine ,erkek kardeşler alıştırılmalı diye düşünüyorum.
Çok büyük beğeni ile yazınızı izliyorum. Büyüksünüz Hocam . Ve ders veren yazılarınızla ,çok şeyler öğretiyorsunuz. Sizi izlemek bana zevk ve öğreti veriyor.
Saygılarımı sunarım.
Kemnur
kukurikuu
Daha önce, bu yazınızı okuyamamış olmaktan üzüntü duydum doğrusu.
İnsan oğlu, gerçek olayları değil, kafalarındaki güzel hayalleri hep baz alıyor. İnanılmaz görünen pek çok olay, ne yazık ki hep gerçek. Sizi tenkit edenler de olmuş.Üzülmeyin.
Hala daha ,yaşını başını almış adamlara ; Senin anan , seni doğurmak için babana şöyle muamele yapmıştı veya yatakta şöyle inlemişti, eliyle ,ağzıyla ...Falan filan diyin, kafanıza yumruğu yersiniz.
Oysa gerçeğin allahı, bir örnek. İşte ,ters yorum yapamayan kafalar bu sapıklığı da gözlerini yumarak , bakmıyorlar bile.
Etkili yorum şansını bana verdiğiniz için teşekkür eder , saygılarımı sanarım.
Kemnur
Böyle bir yaratığın yaşamaya hakkı yok yokkkkkkkkkk...
Susmamalı susmamalıııı...
Bakın bir kişi kaç kişinin hayatını mahvetti. Şu an katil olasım var. Ellerimle boğabilirim. Allah yardım etsin, Allah düşmanıma bile yaşatmasınnnn...:(((((((
Saygılarımla...